𝒴ℯ𝓃𝒾 ℬ𝒾𝓇 ℋ𝒶𝓎𝒶𝓉...

203 49 105
                                    

Gündüzü yok upuzun bir geceyim şimdi... - Ümit Yaşar Oğuzcan 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Bu bölümü  bal arıma ithaf ediyorum🤗💗

Bu bölüm alexaandhope ithaf edilmiştir ^^

☔︎
☔︎
☔︎
☔︎
☔︎

2.sᴇᴢᴏɴ...

3 yıl sonra

Mariñette gözlerini alarm sesiyle açtı. İlk bir kaç saniye etrafa boş boş bakışlar attıktan sonra ayaklarını yavaşça zemine koydu. Bir kaç saniye gözlerini karşısındaki boş duvara sabitledi. Alarmın tekrar çalmasıyla bıkkın bir şekilde elini küçük beyaz çekmecenin üstüne götürerek telefonunu aldı.

Alarmı kapatarak, yatağının üzerine fırlattı. Hızla gardrobunun önüne geçerek, eline gelen resmi kombinlerden birini hızla üzerine geçirdi. Siyah topuklu ayakkabılarını da ayağına geçirip, makyaj masasına ilerledi. Dudağına kırmızı bir ruj sürdü. Dünden boyalı siyah tırnakları hala iyi göründüğü için oje işiyle uğraşmasına gerek kalmamıştı.

(👆)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(👆)

Genç kız yanına telefonunu da alarak yavaş adımlarla aşağı indi. Kahvaltı yapmaya ihtiyaç duymuyordu bu yüzden hızla evin önündeki arabaya doğru ilerledi. Bu sırada şoför bay Thomas her zamanki gülümsemesiyle genç kızı bekliyordu. Marinette' de ona hafifçe gülümseyerek karşılık verdi.

-Günaydın Marinette Hanım.

-Günaydın Thomas amca. Şu hanım kelimesini atsak mı artık?

-Peki Marinette kızım

15 dakikalık Araba yolculuğundan Sonra

Marinette derin bir nefes alarak yüzüne her zamanki muazzam gülüşünü de yerleştirerek arabadan çıktı. Yavaş adımlarla şirket kapısından içeri girdi. İçeri gidere girmez etrafında toplanan çalışanlara gülümseyerek, odasına ilerledi.

Odasına gidere girmez arkasından gelen Alya ile gülümseyerek ona baktı. Alya şirketin başına geçtiğinden beri onun asistanıydı. Aslında bunu Alya istemişti.
Marinette Alya'nın programı okumasını beklerken, çalışma masasının kenarında duran kahvesini yudumluyordu.

- ilk olarak imzalanız gereken bir kaç dosya var.

Genç kız elindeki bir kaç dosyayı hızla Marinette'nin masasına bırakarak geri çekildi.

𝓔𝓨𝓔𝓢  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin