𝓢𝓔𝓥𝓜𝓘̇𝓨𝓞𝓡...

184 50 8
                                    

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu, önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor ve geceleri çok seviyorum. Özdemir Asaf

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

☃︎
☃︎
☃︎
☃︎
☃︎

Genç kız dolan gözlerini daha fazla tutamayarak göz yaşlarını serbest bıraktı...

Bir kaç gün sonra

Marinette'nin Ağzından

Odada siyah yatağın içindeydim. Uyumuyordum, istesemde uyuyamıyordum. Yavaşça gözümden akan göz yaşları bir türlü durmak bilmiyordu. Saat 5 i geçmişti. Neredeyse sabah olmuştu. Dış kapının açılma sesini duyduğumda yüzümü yastığa gömdüm. Biliyordum, Kara kedi gelmişti. Kavga ettiğimizden beri böyleydi. Benimle konuşmuyordu bile...

Sabah erkenden evden çıkıp gidiyor ve bu saat civarında eve geri geliyordu. Yine içmişti. Bunu yoğun alkol kokusundan anlamıştım. Artık bana çok soğuk davranıyordu. Elimden hiç bir şey gelmiyordu...

Ne hata yapmıştım? Bir yanlışım mı olmuştu? Neden bana bu kadar soğuk davranıyordu? Artık beni istemiyor muydu?

Farketmeden daha çok ağlamaya başlamıştım. Artık dayanmak çok zordu. Her şeyimi ona vermiştim ve şimdi o beni istemiyor muydu?

İstenmemeye alışkındım yine de böyle bir şey olacağını tahmin etmemiştim...

Önce beni zorla içine alan, sonra beni kendine aşık eden ve şimdi beni kendinden uzak tutan bu orman...

Ben mi vaz geçmeliyim ormandan yoksa onun beni atmasına izin mi vermeliyim?

Ben mi yakmalıyım ormanı yoksa onun yakmasına izin mi vermeli?

Söyle benden daha ne istiyorsun? Neden sana ihtiyacım varken beni yanlız bırakıyorsun?

Neden sana kıyamıyorum?

Odanın açılmasıyla birlikte çıkan gıcırtı tüm düşüncelerimi dağıtmıştı. Onun geldiğini ve beni izlediğini biliyordum.

İçimden 'Neden böyle yapıyorsun, neden?' Diye geçirmeden edemedin. Bir kaç dakika sonra yavaş adımlarla odadan çıktı.

O gittiğinde hızla gözlerimi açarak banyoya ilerledim. Gözlerim baya kızarmıştı ve göz altlarım mosmordu. Aynada kendime baktım. Çirkin miydim? Beni bu yüzden mi artık sevmiyordu? Sevmediği bir harekettim mi olmuştu ya da ona yetmemiş mıydım?

Kendimi hızla kıyafetlerimle duşa attım. Sıcak su damlaları üzerime akarken ve beni sırılsıklam ederken, dudaklarımı aralayıp şarkı söylemeye başladım.

Oh, oh
Oh, oh

I should be living the dream
But I'm livin' with a security team
And that ain't gonna change, no
I got a paranoia in me
And you wouldn't believe
Everything that I seen, no
Comin' apart at the seams
And no one around me knows

Who I am, what I'm on
Who I've hurt and where they've gone
I know that I've done some wrong
But I'm tryna make it right
To the one I love, paint me wrong
Give me a light now (Oh-oh)
You know that I love you

But I'm still learnin' to love myself
(To love my, to love my, to love my)
I'm still learnin' to love myself
(To love my, to love my, to love my) Yeah, yeah

𝓔𝓨𝓔𝓢  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin