KPOP.NEWS
Солонгос улсын бахархал хэмээн нэрийдэл авж, олон түмний хайрыг хүртэж яваа Соло дуучин Чүэ Ёнжүн өчигдөр шөнө 8 цаг орчмын үед Instagram Account'аараа бидний үл мэдэх хэн нэгнийг дагаж эхэлсэн билээ. Үүнээс өмнө тэр хэнийг ч дагалгүйгээр өөрийн Account'аа ажиллуулж байсан учир гэнэт л хэн нэгнийг Follow хийж байгаа нь хүн бүрийн сонирхолыг татаад байгаа юм.
MissingYou: Надаа ч гэсэн сонин санагдаж байгаа ч магадгүй түүний үнэхээр, үнэхээр дотны найз байх.KuriTun: Би санаандгүй дарагдчихсан байх гэж бодоод 10 орчим минут хүлээсэн ч тэр фолловоо буцаагаагүй. Одоо хүртэл ><
enzo_ : Та нар Hwan Yeji түүнийг дагаж эхэлхэд ч ийм том сүр бадраагаагүй байж.
Loco_ : Хаха, тэр үед танай Ёнжүн чинь алдар нэр муутай байсан үе ш дээ. Одоо өөр болчихсон юм шиг л байсан кк.Ashleys: Царайлаг л залуу байна лээ.😏
_
bamgyuuuu
Liked by HoneyTae02's, Hyuka and 50,678 others
bamgyuuuu Гэнэт юун баахан мессэж вэ? Шалгаж амжихгүй байна ш дээ.
View all 3,456 comments.
HoneyTae02's: Чи Чүэ Ёнжүны фэнүүдийн л хараанд өртчихгүй юу даа.😏
NanaN: Тоглоод байна уу? Дөнгөж өчигдөр нээсэн аккоунт 200,000 мянган дагагч?Hyuka: Эгдүүтэй ах байна..
yawnzzn: Энд юу хийж явж байгаа юм бяцхан залуу минь.?
kkkkk: ААА!! Ёнжүн убба!!
BeomJUN: @yawnzzn убба би шуурхай байгаа биз? Одооноос намайг та хоёрын фэн хуудас гээд л бодчих ххэ. Уг нь өмнө нь YeonjunFanGirl байсан юм.
__________"Чи яагаад тэр залууг дагасан юм? Намайг ч дагадаггүй байж шүү."
Орон дээр хэвтэн утсаа ухаж суух шаргал үстэй залуу хүү босож ирэн гэнэт асуух ёстой асуултаа санасан бололтой утсаа жижиг ширээн дээр тавин цагийн хуваарьдаа бэлдэх найзынхаа зүг харав.
Ёнжүн хөнгөхөн инээмсэглэн "Хүсэхгүй байна гэдэг хүмүүсийг албаар өдөх ямар сайхан гэдгийг чи мэдэх үү? Жижигхэн зүйл дээр ч сүр бадраадаг хүмүүсийг харахаар сайхан байдаг. Ойлго, би ийм учраас айдол болсон."
Шаргал үст үгийг нь сонсож хэсэг бодлогоширж сууснаа гэнэт л хэдэн өрөө том байрыг дүүртэл чанга чанга инээд алдан "Воав! Үнэхээр нухацтай хэлж байна шүү. Би мэдэж байна аа. Чи тэр залууг шохоорхож эхэлсэн. Миний муу мангар найз анхны харцаар дурлаад л.. бүр сошиалаар шүү!!!"
Ёнжүн нүдээ эргэлдүүлэн намбатай байя гэж хэчнээн хүсээд тэр бодолыг нь эвдчихдэг найзыгаа үзэн ядан хажуудаа байсан жижиг дэрийг түүний зүг шидэн гэр доторх инээд, хөгжилдөөн улам ихсэв.
YOU ARE READING
INSTA STAR
Fanfictionyawnzzn started following you. Солонгос улсын 'ТОП АЙДОЛ' Чүэ Ёнжүн оройны 8 цаг орчмын үед үл мэдэгдэх залууг инстаграмаар дагаж эхлэлээ.