HoneyTae02's
Liked by bamgyuuuu and 991,876 others.
HoneyTae02's Юу гэж бодож байна?
View all 12,534 comments.
bamgyuuuu: 😍
----------View 324 more repliesYyezyizhere: Woa!
----------View 458 more repliesyawnzzn: Хүлээгээрэй, хажуу талын залуу нь @bamgyuuuu чи юу?
bamgyuuuu: Ингэж байж л төгс зураг болно шүү дээ.😊bbrinj5: Өндөр + Халуухан = HoneyTae02's!!
rowbiyn: Хэрхэн Хван Ежигын амжилттай фен залуу байх вэ? Энэ нь маш амархан. Та найзынх нь найз залуу байх юм уу, эсвэл найзынх нь найз залуугийн найз байх хэрэгтэй юм.
_bfyhiej_: Ouww, би Халуухан залууст ч дуртай шүү.😏
_________________________________________
yawnzzn
Liked by WoYoung and 2,325,870 others.
yawnzzn Хэн үүнийг хийсэн юм бэ? Би түүнийг насаараа шүтэж амьдрахад ч бэлэн байна!
View all comments.
hyjhyj: Энэ зураг ч бодит болбол янзтай даа.🤭
yawnzzn: Тэгж бодож байна уу? Болох л юм.😏WoYoung: Энэ харцыг нь ээ.
yezyizhere: Тэд миний атаархлыг төрүүлж байна!! Хэчнээн fanart ч гэлээ.
jkikaaaa5678: Хөөрхөн юм аа. Би Чүэ Бомгю байсан ч болоосой.🥺
darunakj1207: Бурхан минь! Би тэдний гайхалтай хайрын төлөө үхэхэд ч бэлэн байна.
junrinsa: Эцсийн эцэст тэд гаж шүү дээ.
oh.kinchanaa: Өөрийнхөө үзэл бодлыг өөртөө л хадгалж сур л даа. Ядаргаатай юм.alwaysprettygarim: Тэд салаагүй л байгаа юм уу? хаха. Би ч түүний фен байхаа болиод удаж байгаа л даа.
imjiniy: Нуулгүй хэлэхэд найз залуу нь манай сургууль, бүр нэг тэнхим. Гэхдээ Чүэ Бомгю новшийн их зантай болчихсон. Дуугарч ядаад л. Чүэ Ёнжүны найз залуу гэдгээрээ л бардамнадаг бололтой...
---------- View 1578 more replies._______
NEWS
Гарчиг: Чүэ Ёнжүны найз залуу биеэ тоосон уу?
Чүэ Ёнжүны найз залуу Чүэ Бомгю нь одоо их сургуулийн оюутан бөгөөд түүний биеэ тоосон, их зантай, ёс суртахуунгүй нэгэн болсныг ганцаас илүү хүн батлаад байгаа юм...
YOU ARE READING
INSTA STAR
Fanfictionyawnzzn started following you. Солонгос улсын 'ТОП АЙДОЛ' Чүэ Ёнжүн оройны 8 цаг орчмын үед үл мэдэгдэх залууг инстаграмаар дагаж эхлэлээ.