13.

621 98 10
                                    

bamgyuuuu

Liked by yawnzzn, page

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by yawnzzn, page.soobin and 607,190 others

bamgyuuuu Beautiful Day.

View all comments

HoneyTae02's: Одоо бүр ах дүү хоёр хоёулаа чиний зурган дээр лаяк дараад. миний найз ч улам од болоод удахгүй намайг тоохооргүй болох юм байна л даа.
bamgyuuuu : @HoneyTae02's Ах дүү хоёр?
HoneyTae02's: @bamgyuuuu Нээрээ байз даа? Хүүе ээ!
bamgyuuuu: @HoneyTae02's 🤨

_________________________

Бомгю хэдийнээ салсан экс найз залуу нь гэнэт л түүний дарсан зургуудыг оруулж, бахархалтайгаар caption дээрээ Ex Boyfriend хэмээн бичиж тэр ч болоогүй зурган дээр нь жишим ч үгүй зүрх дарж байгаа нь дэндүү хачирхалтай санагдана.

Түүнийг ийнхүү бодол болон сууж байх хооронд гэрийнх нь хаалгийг хэн нэгэн галзуу хүн аятай л чанга нүдэж жаал хүүг цочоогоод амжив.

"Тэнэг юм уу хаашаа юм? Хулгайч юм байх даа. Өчигдөр Ёнжүн ах, өнөөдөр хэн бэ бас!?"

Амандаа үглэсээр хаалгаа онгойлговол түүнд байж болох ганц зүрхний анд нь амьсгаадан хамаг байдгаараа муухай царайлчихсан зогсож байх нь тэр. Бомгю найзынхаа зүг яг л 'энэ бүтэхгүй амьтныг яая даа' гэсэн шиг харж байв.

"Андаа, би нэг юм олж мэдлээ."

"Юу вэ юу? Саяхан дажгүй бизнесийн санаа энэ тэр гээд яриад байсан одоо бас ямар бүтэхгүй зүйлээ ярих гээд байгаа юм? Хүн амарж байхад."

"Үгүй ээ. Чи эхлээд намайг оруулаадах."

Тэхён зөвшөөрөл ч авалгүй том өрөөнд орж ирэн буйдан дээр амьсгаагаа дарангаа урдаа байсан савтай усыг бараг дуустал нь залгилж орхив. Бомгю түүний янзыг үзэх санаатай "Би наад ус руу чинь шүлсээ хийчихсэн ш дээ." хэмээхээд ангаж цангаж байгаа амьтан шиг ууж байсан хүү амандаа байсан усаа хааяаагүй нэг цацаад хаячихав.

"Хөөе! Гэр заваан болгоод байна."

"Заваарсан юм! Цэвэр ус руу шүлсээ хийгээд байх даа яадаг юм бэ!"

"Яадаг юм! Чи өөрөө хүний гэрт дураараа орж ирчихээд хэрүүл өдөж гэнэ! Хэлэх гэснээ хэлээд алив яв яв!"

"Энэ муу чинь.... за яахав, Кан Тэхён чи түүнийг зодчихвол Чүэ Ёнжүн ч тоохооргүй царайтай болчихно шүү дээ. Тайван, тайван бас дахин тайван."

Бомгю шүдээ зуун байж боломгүй зүйлээр өөрийгөө аргадах залуугийн зүг байдаг муухайгаараа харж байв.

"За яриандаа оръё. Тэр Чүэ Ёнжүн байна ш дээ, тэгээд чиний өнөөх гозон экс найз залуу Сүбин чинь байна аа. Сая би инстаграм ухаад байж байлаа л даа, тэгтэл чиний шинэ постыг хараад коммент бичээд тэгсэн чи надад рэпли өгөөд тэгээд их юм бодолгүй байж байтал. . ."

"ХУРДАН ГОЛ ЮМАА ЯРИАДАХ ДАА!!"

"Ярих гэж л байна шд. Тэгээд чи бантан хутгачихжээ."

"Юу?"

"Чи том үймээн тарьжээ."

"Айн?"

"Чи дайны гал асаачихжээ."

"What?"

"Одоо зүгээр л эртхэн шиг явж газар доогуур ор."

"Яаг- КАН ТЭХЁН!"

"ЧҮЭ ЁНЖҮН, ЧҮЭ СҮБИН ХОЁР АХ ДҮҮ ХОЁР МАНГАР МИНЬ!!! НЭГЭНТЭЙ НЬ ҮЕРХЭЭД САЛСАН НӨГӨӨДТЭЙ НЬ ҮЕРХЭЖ БАЙЖ ИЙМ ЮМЫГ НЬ Ч МЭДЭХГҮЙ!!! ЭЭЖ ААВТАЙ НЬ ХҮРТЭЛ ЧҮЭ СҮБИНЫ НАЙЗ ЗАЛУУ ГЭЭД ТАНИЛЦЧИХСАН БИЗ ДЭЭ!"

"Ээ хүүр . . ."

yawnzzn

Liked by Hyuka and 4,109,007 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by Hyuka and 4,109,007 others

yawnzzn Дэлхийд байх хамгийн хөөрхөн дүү.

View all 68,109 comments.

page.soobin: 🥰

YEONJUNISHANDSOME: Нэгэндээ үнэхээр халамжтай эгдүүтэй ах дүүс.♡

_bfyhiej_: Ахыг нь авдаггүй юм аа гэхэд дүүг нь авж болохгүй юу?






Бомгю " Хорвоо юм аа чи "

INSTA STARWhere stories live. Discover now