4.

739 113 5
                                    

bamgyuuuu

Liked by HoneyTae02's, yezyizhere and 506,349 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by HoneyTae02's, yezyizhere and 506,349 others.

bamgyuuuu Мангар Кан Тэрри авж өгсөн мангар зураг.

View all 1,456 comments.

kiki: Хөөх, ийм царайлаг гарсан зургийг мангар?

Yeji's Fan: Ахх, Ежи оннииии, Ёнжүн уббааа энэ залуу яг ямар учиртай юм бэ?

Jahhh: Байз! Би ганцаараа буруу хараагүй биз дээ? Тэр цаана байгаа залуу Ёнжүн мөн үү?
bamgyuuuu: Анзаараагүй юм байна.
HoneyTae02's: Waeeeee!!! Би ч хараагүй шүү дээ TvT.
Lash: Ийм их аз тохиолдсон байхад та хоёр анзаараагүй? Эсвэл жүжиглэж байна уу?
Yeonjun'sFanAccount: Тэр үзэгдээд алга болсон ч юм билэв үү. Хэн мэдлээ.

bamgyuuuu танд yawnzzn-ээс DM ирлээ. Хүлээж авна уу.

yawnzzn
Тэгэхээр сайн уу? Ярилцах асуудал байгаа юм л даа.
Seen

Миний бодсоноос ч их зантай юмаа даа.
Seen

Амрах цагтаа чам руу мессэж бичиж байна. Жоохон сэтгэл гаргаж болох уу?

bamgyuuuu
Чухал асуудлаа хурдхан ярь л даа тэгвэл.

Би уншиж л байна.

yawnzzn
Кхм! Чи сая оруулсан зургаа устгаж болох уу? Миний нэр хүндийн асуудал.

Өчигдөр зураг авалтаа дуусгаад амраад сууж байхад хэн нэгний зурганд өртчихнө чинээ санасангүй л дээ.

bamgyuuuu
Ойлголоо, сайхан яриа эхлүүлэх арга байна. Би чиний сонирхолыг тэгтлээ их татаа юу? Би өөрийгөө чам шиг хүний нүдэнд өртөх хэмжээнд царайлаг гэж бодож байсангүй ээ.

yawnzzn
Бурхан минь, шулуухан юм.

Хүлээн зөвшөөрч байна.

bamgyuuuu
Ежи хүртэл над руу DM бичсэн гээч. Найз чинь ч их сэтгэлээрээ юм байна лээ шүү.

Жил гарны өмнөх ярилцлаганд бэлтгэгч байхаасаа авахуулаад найзалсан гэхээр аргагүй ч юм байна.

Би чиний зурвасанд хариулахгүй гэж бодож байлаа.

Гэхдээ чи ч үнэхээр царайлаг юм.
|Мессэж яваагүй.|

A/N: Анх удаа Instagram бичвэр бичиж байгаа болохоор жоохон туршлага дутаж л байгаа байх. Сэтгэгдэл уншиж болох уу :) Аан бас улирлын амралтаа зугаатай өнгөрүүлээрэй.!

INSTA STARWhere stories live. Discover now