yawnzzn
Liked by page.soobin and 3,213,109 others.
yawnzzn Hello my dears?
View all 8,443 comments.
page.soobin: Яадаг алуурчин бэ? Алуурчин чинь.
yawnzzn: Юу, юу гэдэг гэнээ?🤨
page.soobin: Энэ зурганд чинь миний зүрх сэтгэл хэтэрхий хүчтэй догдлоод би үхчихлээ.
yawnzzn: Бага дарвагна.
mitoni: @yawnzzn @page.soobin Ах дүүс юм уу? Нууц амрагууд юм уу?yezyizhere: Eey, Choi Yeonjun eey! Hot222🔥🥵
---------------View 576 more replies.WoYoung: Хоёулаа найзууд байх аа болих уу? Бидэнд үүнээс илүү дотно..
yawnzzn: @san_99z khm!
WoYoung: Тоглож байна×22Hyuka: Ер нь хён үргэлж sexy байдаг л даа.
HoneyTae02's: Яаж ч Бомгюг тоосон юм бэ дээ.. Өмнөөс тань харамсаад наагаад.
bamgyuuuu: Би л энд коммент бичих нь дутаж гэнэ. THIS IS MY BOYFRIEND!
yawnzzn: Yes, I'm your Boyfriend.yehimyujon: Бараг бүх алдартнууд энд цуглараад байгаа юм биш үү?
yeonjunfaninsta: Хэчнээн олны анхаарлыг татаж, хараалгуулсан ч эерэг нэр хүнд нь үргэлж бат бөх байдаг хүнийг Чүэ Ёнжүн гэнэ.
_____________________________
yawnzzn
Юу хийж байна?bamgyuuuu
Мэдээж хичээлээ.yawnzzn
Чамайг хичээлгүй бол уулзах байлаа.Би маш бүр маш их завтай байна. одоохондоо л доо.
bamgyuuuu
Одоогоор бол call хийх л боломжтой байна шд хён.yawnzzn
Ойлголоо😉._________________________________________
===Бомгю: Хаана байгаа юм?
Ёнжүн: Машин дотор. Менежер ахыг хүлээж байна.
Бомгю: Тийм байх нь ээ.
Ёнжүн: Хичээл чинь хэр явцтай байна?
Бомгю: дажгүй ээ. Ер нь өсөлттэй яваа гэх юм уу даа?
Ёнжүн: Мундаг юм! Аргагүй л Чүэ Ёнжүны найз залуу! Би өөрөө хэн билээ дээ.
Бомгю : За боль доо.
Ёнжүн: Үнэндээ би хичээлдээ сайн байгаагүй. Математикыг бүр үзэн яддаг байлаа. Ядаж чи хичээлдээ сайн байгаад баяралчихлаа.
Бомгю: Яагаад баярлана гэж?
Ёнжүн: Бидний хүүхдүүдийн ядаж нэг нь чамайг дуурайгаад ухаантай байх хэрэгтэй ш дээ хонгор минь.!
Бомгю: 'Бидний?' 'Хүүхдүүд?'
Ёнжүн: Бодоогүй хэрэг үү? Би бүр хөгширснийхөө дараа ямар цай хувааж ууж суухаа бодчихсон байхад.
Бомгю: Воаа! Дэбакк!
Ёнжүн: Тэгэхээр хайрт минь миний хүүхдийг тээхдээ бэлдэж бай.
Бомгю: Хүлээгээрэй! Би эрэгтэй-
Choi Yeonjun хэрэглэгч дуудлагаа тасаллаа.
Бомгю "Хэлж амжаагүй байхад! Би эрэгтэй шүү дээ. Бурхан минь, хэдийгээр би Ёнжүн ахын хүүхдийг тээхэд асуудалгүй ч би эрэгт-- ХҮЛЭЭГЭЭРЭЙ БИ ЮУ ЯРИАД БАЙНА АА! НОВШ ГЭЖ!
YOU ARE READING
INSTA STAR
Fanfictionyawnzzn started following you. Солонгос улсын 'ТОП АЙДОЛ' Чүэ Ёнжүн оройны 8 цаг орчмын үед үл мэдэгдэх залууг инстаграмаар дагаж эхлэлээ.