17.

554 86 2
                                    

yawnzzn

Liked by page

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by page.soobin and 4,980,996 others

yawnzzn Will you marry me?

View all 105,610 comments

page.soobin: Би фэнүүд шиг чинь 'Тэгье' гэмээр байвч цус ойртолт болох юм байна..

jkie_ : Танаас хэн ч татгалзаж чадахгүй ээ убба!

zaka: Мэдээж шүү дээ.

loco177: Тийм ээ, Би таны эхнэр болохыг зөвшөөрч байна. Хэзээ хурим аа хийх үү хайр аа?

mnannn: Тэгье л даа. Хэн бэ?

bamgyuuuu: Аан.

______

"Хөөе! Кан Тэхён! Ирж барь л даа. Үхлээ! 2 номероор бариулчихвал чам руу тэсрэх бөмбөг шиднэ шүү!"

"Чамайг аврах гэж очиж байгаад би наад гаруудад чинь алуулчихвал яах юм? Чи өөрөө гар буунд нокроод байхдаа яадаг юм!."

Дотуур байранд санаа зовох ч юмгүй PUBG тоглох залуус бие биенийгээ ямар муухай үхсэнийг гайхан хамт тоглож байж өрсөлдөгч аятай л хэрэлдэж байв. Тэдний энэ байдлыг эвдэж байрны хаалга дуугаран Бомгю чанга, чанга алхалсаар нэлээд ууртай амьтан орж ирлээ.

"Энэ яачихсан юм?"

Тэхён мөрөө хавчин "Мэдэхгүй ээ"

Урдаа таарсан бүхнийг хөшиглөж явж байгаа нь хоёр залууг сүрдээж тоглоомонд улайрчихсан байсан хүмүүс нэг нэгэн рүүгээ наалдаж суух нь холгүй болов.

"Чи очоод яасныг нь асуугаад үз дээ"

Жэсон Тэхёныг буйдангаас түлхээд Бомгюгын өрөө рүү хуруугаараа заавал Тэхён 'ална даа' гэсэн харцаар найз руугаа ширтчхээд цааш бяцхан ааш муутын өрөөг зүглэв.

"Бомгюяа!"

"Яачихав?"

"Ууралчихсан юм уу даа? Үжүжү."

"Арил!"

Буцалчихсан байсан уурыг нь улам дэвэргэж хаясан Тэхён аль болох хаалганаас хол зогсов. Болгоомж алдахгүй байх хэрэгтэй.

"Яагаад ууралсан юм? Жэсон бид хоёрт л хэлчих."

Энэ удаад Бомгю өрөөнийхөө хаалгийг нээж хана налан зогсвол Тэхён худлаа инээмсэглэн өөдөөс нь ширтэнэ.

"Ёнжүн ах хүнтэй гэрлэх гэж байгаа юм шиг байна."

"Хэнтэй?"

"Мэдэхгүй ээ! Инстаграм дээрээ 'надтай гэрлээч?' гээд гарчигтай нийтлэл тавьчихсан байсан!?"

"Тэнэг ээ! Чамаас л асуусан байна шд. Өөр Ёнжүн ахад хэн байна гэж бодоов!"

"ЮУ? Тэгээд би өдөржингөө үүнээс болж уураа барсан хэрэг үү? Бурхан минь!"

"Харин тийм ээ, бурхан минь!"

A/N: Cutie part's...

INSTA STARWhere stories live. Discover now