29.

502 70 13
                                    

"Хүүе ээ, чи яасан даварчихсан юм бэ?"

Ёнжүн гайхан "Яасан?"

Ежи гар луу нь нудран "Зөндөө олуулаа байхад ганцаараа зургаа авахуулаад зогсоод байх юм! Энэ ямар чиний зураг авалтын тайз уу! Ганцаараа зурагаа авахуулах гэж ирсэн бол зүгээр компани руугаа оч."

Залуу тоосон ч шинжгүй өөрийгөө толинд хэсэг шинжиж зогсож байгаад Ежи рүү нүдээ ирмэн "Би хамгийн царайлаг нь юм чинь."

Ежи түүний онгироо зангаас залхаж тоохгүй өнгөрөөх гэсэн ч Тэхёнтой ярилцан зогсох Бомгю руу гараараа заан, "Тэгвэл тэр царайлаг биш үү?" хэмээн янзыг нь үзвэл өөртөө итгэлтэй байсан залуу хоолойгоо засан "Мэдээж түүнээс бусдаас нь л гэх гэсэн юм."

Ежи "Тэгэхээр Бомгю энд байгаа хамгийн царайлаг нь болохоор камераас холд!"

Найзууд болон зарим нэг хосуудын хамтын зураг авалт үргэлжилж янз янзаар л зургаа авахуулна.

"За баруун талын залуу хажуу талын залуугын бэлхүүсээр нь гараа оруулаарай."

Сүбин "Ю-Юу?"

Зурагчин "Аан, хосууд биш байсан байх нь ээ?"

Каи толгой сэгсрэн "Биш ээ."

Тэднийг ажин зогсож байсан Үён инээн, "Ах аа, үерхэхэд ер нь дөхөж байгаа хүмүүс байгаа юм аа."

Ёнжүн "Энэ хоёр жинхэнээсээ ингэж байгаад үерхэх юм биш үү хаха!"

Ежи "Ааа!! Энэ таван сайхан залууг хараачээ Үёна!"

Үён Ежигын цохилтод мөр нь өвдөж байсан ч тэвчээр заан зогсоно.

Түүнд ч мөн төгс зохицолтой таван залуу сэтгэлийг нь хөөргөж байсан ч ил гаргаагүй юм.

Сан "Ёнжүнаас нь бусад нь айдол биш хэрнэ яаж зургаа авахуулхаа, ямар поз авбал сайхныг мэдэж байна шүү

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сан "Ёнжүнаас нь бусад нь айдол биш хэрнэ яаж зургаа авахуулхаа, ямар поз авбал сайхныг мэдэж байна шүү."

INSTA STARWhere stories live. Discover now