23.

545 81 11
                                    

news.STAR

Гарчиг: Чүэ Ёнжүн найз залуугаасаа салсан уу?

Шинэхэн хосуудын долоо хоног үргэлжилсэн NewYork дахь болзоо өнөөдрөөр дуусгавар болж эх орондоо буцаж ирлээ. Гэвч тэд Солонгост ирэхдээ тусдаа нислэгээр ирсэн нь олны анхааралыг татав. Үнэхээр салсан уу? Эсвэл өөр шалтгаан байгаа юу?

 Үнэхээр салсан уу? Эсвэл өөр шалтгаан байгаа юу?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_____________________________

yezyizhere
Үнэхээр үү Ёнжүн? Чи түүнээс салчихсан юм уу WHYYYY!!

WoYoung
За арай ч дээ. Үгүй байх аа. Зургийг нь явуулаад л чигтэйхэн өхөөрдөөд байсан хүн ингээд л үү?

Hyuka
Гэхдээ үнэхээр салсан гэдгээс өөр боломжит шалтгаан байгаа билүү?

page.soobin
Ёнжүн ах нэг дуралчихвал ийм амархан салах хүн биш ээ. Түүний тайлбар юунаас ч илүү чухал. ЧҮЭ ЁНЖҮН ХУРДАН ОРЖ ИР!

yezyizhere
Энэ муу яагаад орж ирэхгүй байгаа юм бэ? Салсан байж болох ч ядаж яагаад салсанаа орж ирж тайлбарла.

Hyuka
Хайран ах, ёстой хөөрхөн ахтай үерхчихлээ азтай амьтан гэж бодож байсан юмсан даа.

WoYoung
Наа чинь угаасаа тийм азгүй.

yawnzzn
За тэгэхээр тайван байцгаа!

Би тайлбарлах гэж байна.

За өглөө ингэлээ. Өглөөний нислэг байсан болохоор онгоцноосоо хоцрохгүй гээд сайн ч унтаж амжилгүй дутуу нойртой онгоцны буудал руу явсан юм. Дээрээс нь өлсөөд. За тэр ч яахав! Ямар ч байсан бид хоёр онгоцонд яг таг зэрэгцээд суусан уг нь бол. Би суусан даруйдаа л унтчихсан. Бомгюгын хэлсэн үгийг хальт санахад 'утсаа алга болгочихлоо' л гэсэн байх. Тэгээд онгоцноос буусан юм шиг байсан. Даанч хоцорчихсон.. TvT Оройны нислэгээр ирнэ ээ аягүү.

yezyizhere
Ёоо, зүрх минь гэж. Тийм байлгүй дээ. Би үнэхээр их айлаа! Муу мангар!

page.soobin
Салчихсан бол сайхан байхгүй юу.

WoYoung
Түрүүхэн л ах тэгэх хүн биш гээд л үхэх гээд байсан байж.😏

_______

bamgyuuuu

Liked by yawnzzn and 1,276,980 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by yawnzzn and 1,276,980 others.

bamgyuuuu Онгоцноосоо хоцорсон ч утсаа олж авсан Beomie ганц Selfie.

View all 26,123 comments.

HoneyTae02's: Юун жаргалтай хоцордог юм! Ахаха

jkie: Угаасаа энэ хоёр сална гэвэл худлаа шүү! Бараг гэрлэнэ за юу.

NayouNie: Тийм байлгүй дээ.

yawnzzn: Selfie'тэйгээ бас.
bamgyuuuu: @yawnzzn Хайр аа, Би ганцаардаад байна өө.🥺
yawnzzn: @bamgyuuuu 😱😱😱😱😱😱😱😱
     page.soobin: @bamgyuuuu 😱😱😱😱 Чи ингэж эрхэлж чаддаг байсан юм ууууууу???
HoneyTae02's: Татлаааа

fujoshigirlll: Ганц мэддэг царайлаг хосууд салсан гэхээр нь уйлах шахлаа. Та хоёрыг гэрлэхийг харчхаад үхнэ дээ би.

INSTA STARWhere stories live. Discover now