24.

501 72 8
                                    

bamgyuuuu
Ах аа..

yawnzzn
За? Юу болсон юм?

bamgyuuuu
Энэ улирал шалгалт ихтэй байнга уулзаж чадахгүй юм байна.

yawnzzn
Ойлголоо. Би ч гэсэн юунд ч сатааралгүй амарч байгаад салбартаа эргэн ирэлт хийх санаатай байна.

bamgyuuuu
Ойлголоо.

yawnzzn
За тэгвэл би Ёнсонтой хамт хоол идчихээд орой чам руу залгая.

bamgyuuuu
Ёнсон гэж хэн юм?

yawnzzn
Эмэгтэй найз.

bamgyuuuu
Аан тийм байх нь ээ? Хөөрхөн эмэгтэй найз чинь юм уу? хэхэ.

yawnzzn
Тийм ээ, их хөөрхөн. Тэр надад хоол хийж өгч байна.😏

bamgyuuuu
Өө бүр гэрт чинь очоод уу тэ?

Өдөр болгон гэр энэ тэртээ хүн авчирдаг л юм байна л даа.

Хнн. Хол яваарай! Х-ө-ө-р-х-ө-н эмэгтэй найзтайгаа.

yawnzzn
Алив ээ, хэн ч байсан яаж чамтай дүйцэх юм бэ?

Ёнсон бол миний хамаатан.

Хайрт минь, тайван.

bamgyuuuu
Блок хийгээгүйд минь баярла.

Өө! Багш ороод ирчихлээ.
Seen.

_____________________________

"Энэ муу ер нь хүн seen хийдэг овоо юм аа!"

Утсаа харан хэрэггүй юманд уурлах найзыгаа харсан Тэхён санаа алдан толгой сэгсэрсээр хичээлдээ анхаарах гэж хэсэг үзэв. Тэнхимийн хамгийн урд нэлээд настай багш лекц тавих агаад хоёр залуу хамгийн хойно хараанд өртөхөөргүй газар суучхаад анзаарах нэгэн байхгүй хэмээн хэнэгчгүй юм ярьж эхлэнэ.

"Энэ муу гэж чамаас ах шд."

"Ямар хамаатай юм!"

"За боль доо андаа. Хөөрхөн эмэгтэй найзтайгаа хоолоо хийгээд завгүй л байгаа шд хөөрхий."

Бомгюг өдөх мэт Тэхён жуумалзан хэлэхэд кдрама дээр хоол хийж буй хосуудын романтик сценүүдийг тархиндаа төсөөлсөн хүү улам уурлах аж.

"Хамаатан гэсэн юм чинь!"

"Тэгсэн ч гэсэн дотно л харьцаж байгаа шд! Тэр хамаатны хөөрхөн эмэгтэй найз нь магадгүй чамаас ч илүү Ёнжүн хёныг мэддэг байх даа."

Албаар өөрийг нь өдөж, шоглох найз руугаа Бомгю зэхэлзэн, сандалнаас нь хүчтэй түлхэж хаяахад Тэхёны ёолох дуугаар танхимын бүх анхаарал тэдэн дээр очив.

"Х-о-х-и-н-о!"

Багш "Кан Тэхён! Битгий бусад сурагчдын анхаарлыг сатааруулаад бай! Шийтгэл ногдуулна шүү!"

Тэхён "Ямар ахлах сургуулийн сурагч байгаа биш дээ!"

Багш "Юу?"

Тэхён "Аан Ойлголоо! Одоо тэгэхгүй ээ гэсэн юм аа ачит багш мину зээ."

|Hello?

INSTA STARWhere stories live. Discover now