~ After 16 years~
Harry statea in patul sau si se uita la desene.... cand de odata mama lui vine la el si il ia in brate. Harry nu intelege ce se petrece, iar atunci mama ii spune:
-Harry am sa iti dau o veste minunata?
-Ce veste mami? o intreaba copilul nedumerit.
-Vei avea o sora!
Baiatul ramane nemiscat parca socat de cuvintele mamei sale. Se uita la ea si apoi se intoarce cu fata spre perete.
- Ce s-a intamplat scumpule?il intreaba mama nedumerita..
-Mami dal daca pe ea o veti iubi mai mult? Eu nu vleau o sola!
-Harry cum sa o iubim mai mult... va fii sora ta! Va vom iubi la fel de mult!
Atunci baiatul si-a luat mama in brate si i-a spus ca o iubeate...
~Today~
"Draga jurnalule, azii oaia de fratemiu se intoarce acasa. Mda stiu multe fete s-ar bucura sa isi revada fratele, dar nu si eu. Il Urasc din tot sufletul.. Cand il vad imi vine sa vomit. Pur si simplu il detest. M-am saturat sa traiesc in umbra lui, sau sa aud de fiecare data ' Esti Sora lui HARRY STYLES spunei ca il iubesc!' sau sa aud ' Tu nu esti ca Harry'. Mereu sunt comparata cu el si am impresia ca mama il iubeste mai mult pe el ca pe mine. Nu vreau sa vina, pentru ca imi va strica competitia de dans. Pentru ca ma va deranja, va fi ca un ghimpe in picior..."
Fata inchise caietul negru cu buline albe si il ascunse cu grija intre sutiene, apoi coborase jos unde s-a aruncat neglijent pe canapea. A aprins televizorul si cauta ceva interesant, dar nimic. Asa ca s-a decis sa isi ieie echipamentele si sa plece spre sala de dans si apoi la antrenamente.
Alexis este o fata de 16 ani, cu ochi albastri stersi si parul saten... are o inaltime de 1,70 m si 45 kg.... iubeste dansul si muzica, dar niciodata nu a aratat ca are talent muzical, doar ea si profesoara de muzica stiu acest amanunt. Alexis este o fata inteligenta care cunoaste 6 limbi la perfectie si una asa si asa... stie Franceza, Spaniola, Germana, Portugheza, Rusa, Japoneza si asa si asa Chineza, dar isi doreste sa o invete si bineinteles limba engleza atat britanica cat si americana. A facut kick boxing 3 anii si inca mai face, dar doar ocazional. Nu este un as la scoala, iar ea si matematica nu sunt prieteni, dar este foarte buna la tot ce inseamba limbi, istorie, sociologie si geografie. Tot ce e inrudit cu mate e praf, iar la desen e paralela. Ahh da si toti ii spun Lexi...
In New York:
" 25.10.2012
Azii se implinesc 4 anii de cand ne-am mutat la New York... imi este foarte dor de micutul si adorabilul nostru Bradford.Imi e dor de zilele in care stateam cu Zayn pana noaptea tarziu afara si bunica ma certa. Imi e dor de zilele cand eram cea mai populara din scoala si fratemiu un pampalau, imi e dor de zilele frumoase ale copilariei, dar nu regret nimic, New York-ul este suparb , mai ales ca vizitez des atat Chicago-ul cat si Los Angeles-ul. Sper doar ca intr-o zi sa il pot revedea pe Zayn si sper ca el sa nu ma fi uitat!"
Fata inchise jurnalul si l-a pus cu grija in geamantanul ei. Era una din acele zile in care trebuia sa plece in LA, nu ca nu ii convenea. Hayle nu avea multi prieteni, Hayle Parker era cea mai bogata fata din scoala si cea mai populara, dar toti vroiau sa fie prieteni cu ea doar pentru a merge pe gratis la prezentarile de moda ale mamei ei sau de a ii lua cu ea in L.A. Hayle era o fata frumoasa, o fata cu par lung brunet si ochii caprui inchis, un ten frumos si un corp perfect, a fost inzestrata cu o voce de aur, o voce superba care te incanta de fiecare data cand o auzi, este o fata frumoasa si talentata. Mama ei a tinut mortis ca ea sa apara in cateva din prezentarile ei, iar asta a facut-o si mai populara, mereu Hayle a fost populara si mereu a obtinut ce a vrut, chiar daca parea practic imposibil. Avea un frate geaman, pe Derek. Acesta era varianta masculina a lui Hayle si semana foarte bine cu varul sau, cu Zayn. Derek era dansator si in acelasi timp avea o voce mirifica. Inainte ca New York-ul sa il schimbe Derek era un pampalau, era bataia de joc a scolii, era un tocilar, dar New York-ul te schimba.
-Copii veniti! Trebuie sa plecati! Tatal vostru va asteapta la aeroport in LA! Sa fiti cuminti si nu uitati ne vedem peste 2 sau 3 saptamani cand ma intorc din Milano! le-a sus mama lor imbratisandui
-Ok mama, ne vedem! Te iubesc! i-a spus baiatul sarutand.o pe obraz.
- Imi vei lipsi mama! i-a spus Hayle imbratisand-o la randul ei.
Cei doi s-au urcat in limuzina si au plecat catre aeroport.
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...