Chapter X

1.5K 45 5
                                    

Hayle:

                Am iesit din camera lui Justin si am mers la mine. Am luat una din rochile pe care mi le-am cumparat azii si am asezat-o frumos pe pat alaturi de o lenjerie neagra cu un sutien fara bretele. Mi-am ales si o pereche de pantofi cu toc, destul de inalti, dar comozi si m-am dus la baie. Am dat drumul apei sa curga in cada in timp ce ma dezbracam incet, asa cum fac actritele alea din filmele porno… Si cand cada a fost plina m-am bagat in apa din care ieseau aburi. Am scos un geamat de placere apoi am inceput sa rad ca o idioata de una singura amintindu-mi de o reclama tampita de la nu stiu ce firma de preservative.

- Okey ce naiba am baut? Ohh super acum vorbesc si singura!

                Am chicotit apoi m-am bagat sub apa. Dupa ce am facut acea baie foarte relaxanta am iesit din cada, mi-am luat un prosop mai lung pe mine infasurat in jurul taliei si unul in cap. M-am dus in camera si mi-am luat lengeria pe mine, iar cand vroiam sa imi iau halatul Justin intra in camera fara sa bata la usa.

- Nu ai auzit de batut la usa? Il intreb eu luand halatul foarte relaxata pe mine.

- Ba da, dar nebatutul la usa e un obicei la noi doi.

- Da e.... Ce s-a intamplat?

- Vroiam sa vad daca esti gata pentru ca ma plictiseam… Dar vad ca nu esti!

- Si eu vad ca esti mai rosu ca prosopul din capul meu!

- Aphh…. Paii…. Eu cred ca plec!

- Bine! Am spus asta razand.

                Justin a iesit si m-a lasat sa ma aranjez. Mi-am uscat parul si l-am ondulat putin apoi m-am machiat, mi-am pus accesorile si la final am luat rochia pe mine. Dar fermuarul era in spate si nu puteam sa il inchid. Asa ca am iesit pe hol si am fugit in camera lui Justin.

- Help me! Am spus gesticuland cu mainile in aer si astfel rochia a cazut de pe mine.

- Cu ce? A zis el ranjind pervers.

- Cu rochia asta cretina ca are fermuarul la spate. Si nu mai fii asa pervers… Doar eu am voie!

                S-a ridicat din pat si a venit sa imi inchida rochia. Dup ace a facut asta mi-a oferit un sarut pe gat, iar eu m-am intors si l-am sarutat pasional, apoi cand m-a luat pe sus am oprit sarutul si am “sarit” din bratele lui fugind la mine in camera.

- Esti rea stii?

- Iubesc sa fiu asa!

                Am inchis usa si am inceput sa rad. Mi-am pus accesorile si mi-am luat pantofi in picioare apoi i-am trimis un mesaj lui Alexis:

Me: “I'm ready. You?”

Lexii<3: “No… I have less and I'm ready.”

                Mi-am luat paltonul si geanta plic in mana si am iesit din camera intrand la Justin.

- Cum arat? Am intrebat facand o pirueta.

- Perfect! Eu?

- Perfect!

                Am facut o poza, iar el a postat-o pe twitter.

@justinbieber: “You and I, tonight ... Let's do it! I love you @Hayle_Parker!”

- Ce sa facem? Am intrebat eu confuza.

- Sa petrecem!

@Hayle_Parker: Yeah, you and me, tonight ... We'll don't. You know what I mean @justinbieber !”

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum