Chapter XI

1.5K 42 4
                                    

Hayley:

                Dimineata cand m-am trezit avea o durere de cap.... M-am ridicat in fund si l-am vazut pe Justin dormind pe burta langa mine. Rochia mea era asezata frumos pe un scaun, pantofi langa pat si accesoripe pe noptiera. M-am uitat in jos la fainele mele si am vazut ca am pijamaua mea cu Nemo pe mine. L-am sarutat pe Justin pe obraz si am mers la baie. Dupa ce m-am spalat pe fata mi-am luat lucrurile si m-am dus in camera mea.  M-am uitat la ceas si am vazut ca este ora 13. M-am dus sa fac un dus pentru ca duhneam a alcool. Mi-am luat o lenjerie crem pe mine si stateam in dulap uitandu-ma dupa haine. Am ales o bluza larga cu steagul Americi pe ea, o pereche de pantaloni de camuflaj, niste ghete negre, o banda neagra de par si niste ochelari rosi, mi-am pus niste accesori simple si mi-am prins parul intr-un coc dezordonat. Am sunat la Room Service si le-am spus sa imi aduca niste clatite cu sirop, o omleta cu branza si sunca si suc de portocale. Dupa ce comanta mea a ajuns am mancat si m-am pus sa strang de prin camera deoarece era multa mizerie.

* You're a troublemaker

 You're a troublemaker...

 You ain't nothing but a troublemaker girl

 You had me hooked again from the minute you sat down

 The way you bite your lip

 Got my head spinnin' around

 After a drink or two

 I was putty in your hands

 I don't know if I have the strength to stand*

-Da?

- Stii ca esti cea mai rea sora din lume nu?

- Derek!!! Ce facii?

- Stau si astept masina in aeroport... tu?

- Curat!

- Minti! Tu nu faci niciodata curat!

- Okey sunt plictisita!

- Asta o cred. Decii deabea astept sa te vad... Cum e fara mine?

- Biine, deocamndata, mi-am facut o prietena noua si e foarte de treaba... Tu?

- Plictisitor... M-am plictisit, nu e nici o gura mare care sa ma bata la cap sau care sa ma faca sa rad!

- Aww desi m-ai facut gura mare esti dragut!

- Uhh uite a venit masina dupa noi... Ne vedem in jumatate de ora! Pa!

- Pa!

                Am inchis telefonul si l-am aruncat in pat. Apoi l-am luat din nou si am format numarul lui Alexis.

- Mda? Ce e Hayley?

- Dormeai?

- Nu... Cica se presupune ca mananc!

- Mananca-ti odata cerealele alea ca te bat! se auzise mai mult ca sigur vocea lui Zayn, dupa accent.

- Vad ca esti cam ocupata!

- Nah... Chiar deloc...

- Vi cu mine la repetiti... Astazi vine si trupa de dans, decii ii poti cunoaste, sunt de treaba...

- Mda voi venii... La ce ora?

- Tu doar imbracate comod ca te iau eu de acasa... Pa!

- Pa!

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum