Chapter XIII

1.4K 39 2
                                    

Dupa concert:

Hayley:

               

                Dupa concert toti am decis sa mergem sa mancam. Asa ca am mers la cea mai apropiatra pizzerie. Dupa ce ne-am comandat fiecare cate o pizza, am inceput sa vorbim.

- Si ce faceti diseara? a intrebt Harry curios, adica e deabea la inceput!

- Pai avem niste planuri! am spus eu uitandu-ma cu sub inteles la Justin.

- Interesant.. a zis Harry afundandu-si capul in telefon.

- Ce planuri avem? a intrebat Justin confuz...

- Serios Justin? Serios?? Parca trebuia sa vorbim ceva dupa emisiunea de azi dimineata, ai uitat?

- MmmmCe?

- Las-o balta!

- Ahh da venind vorba de emisiunea de azi dimineata.. a intervenit Louis, tu chiar mai esti?

- Sa fiu ce?

- Adica nu te-ai niciodata?

- Nu! De ce?

- CE???? Nu pot sa cred!

- Ba sa crezi! Nu e mare lucru, doar ca imi e frica...

- Dar nu trebuie! a intervenit Harry uitanduse la mine, e placut!

- Mda si o spui ca si cum ai fi tu fata! a zis Alexis uitanduse urat la el.

- Uite ce e, eu voi face asta cand simt eu ca sunt pregatita! Okey?

- Mda are dreptate, totusi e alegerea ei! a zis Liam uitanduse urat la Louis care a adus subiectul in discutie!

                Chiar atunci ne-a sosit pizza. In timp ce mancam ceilalti glumeau si radeau, numai eu eram ganditoare. Oare chiar vreau sa fac asta? Nu stiu, oare doare, sau poate e placut asa cum a spus Harry, dar daca nu? In fine, voi trai si voi vedea, dar pana la hotel trebuie sa iau o decizie.

- Hayley? m-am trezit cu tipatul lui Alexis in ureche.

- Ce vrei? am intrebat iritata.

- Vii la noi azii! Adica la mine, sa facem o seara a fetelor.

- Nu stiu!

                “-Sa zic da? Sa zic nu?

-Zii Da!

- Tu cine esti?

- Eu sunt tu! De ce?

- Nu esti eu pentru ca eu sunt eu!

- Defapt ai dreptate, eu sunt constinta ta

- Mai taci odata, ca esti doar partea ei buna

- Iar tu ma rog cine esti? Partea mea rea? am intrebat uitandu-ma la fata din fata mea imbracata in negru si machiata foarte strident si gotic

- Cam asa!

- Okey eu plec de aici, e ciudat!„

                Am inceput sa inebunesc acum vorbesc cu parti ale minti mele.

- Decii? Te-ai gandit?

                “- Zii da, imi spunea fata ce semana pe mine, imbracata in alb si foarte natural machiata

                - Zii nu! Daca zici da nu vei mai putea sa gusti placerea!

                - Ce placere?

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum