Chapter XVI

1.2K 36 4
                                    

One year later

Hayley:

                Stateam intinsa in pat si imi priveam prietenul cum isi stergea parul. De un an si jumatate suntem impreuna si ne-am mutat impreuna. Am trecut prin multe in acest an, Ella a incercat sa ne desparta, dar nu i-a reusit, iar acum suntem mai uniti ca niciodata. Micuta mea Bella acum era atat de mare si atat de frumoasa. Iar cat despre mine si cariera mea, pot sa spun ca ma bucur de multa faima, iar Alexis este si ea o vedeta, iar ea si Zayn formeaza un cuplu excelent.

                Justin s-a asezat langa mine in pat si m-a luat in brate.

- Esti pregatita?

- Pentru?

- Vacanta in Hawaii.

- Aaa da! Doar sa imi fac bagajul!

                S-a uitat la mine suspect.

- Ce ai patit?

-  Nimic, doar ca ma gandeam...

- La?

- Nu stiu ma gandeam la noi...

- Si?

- Atat!

- Pari trista! De ce?

- Nu sunt! Doar ca nu vreau sa ne mai certam de la nimicuri!

- Nu se va mai intampla! Si nu voi mai lasa pe nimeni sa steie in calea fericiri noastre!

                L-am imbratisat si l-am sarutat dulce, apoi acel micut sarut s-a transformat intr-un adevarat sarut frantuzesc, M-am urcat peste el si am continuat jocul. Jocul nostru a fost continuat pana a ajuns el deasupra si si-a inlaturat tricoul, reusind sa imi deschida nasturi camasi pe care o aveam pe mine. Mi-a dat cu grija camasa jos, amandoi ramanand doar in pantaloni si lenjerie.  Dupa ce am scapat de pantaloni... Dupa ce lenjeriile noastre au ajuns si ele pe jos a inceput adevaratul razboi.

                Dupa o ora de placere, Justin a cazut extenuat langa mine si m-a strans la pieptul sau.

- Te iubesc!

                Am zambit si l-am strans si mai tare in brate. Apoi mi-a picat fisa...

- Justin?

- Da Hayley?

- Tu stii ca noi nu am folosit nimic?

- Ce?

- Da!

- Stai calma nimic nu se va intampla!

                M-a sarutat pe crestet si m-a linistit.

                A doua zii de dimineata, Justin m-a ajutat sa imi termin bagajul si sa imi aleg tinuta.  Dupa ce m-am imbracatcu o camasa fara maneci albastra inchis cu buline albe, niste pantaloni cu talie inalta, o palarie din paie si in picioare espadrillele. Mi-am luat unul din bagaje si jeanta. Justin si-a luat pe el niste pantaloni de blugi trei sfaert, un tricou alb si o curea maronie. In picioare si-a luat tenesi negri si in cap o sapca tot neagra. Si-a luat si el bagajul de mana negru. Un tip ne-a luat bagajele si le-a dus la o masina, eu si Justin am coborat si ne-am urcat in masina lui.

                Dupa un drum destul de lung am aterizat in Hawaii, iar acolo multimea de fanii ne-a asaltat! Justin ma tinea strans de mana parca speriat sa nu ma piarda, iar eu ii tineam mana bine intra mea.  Treceam pe langa toti acei oameni tinand capul sus si zambind. Ajungand la masina ne-am urcat pe bancheta din spate si dupa un drum destul de lung am ajuns la o „cabanuta” foarte frumoasa . Era pe doua etaje si era atat de rustica si interesanta. Mi-am lasat geanta jos si am vazut cum acei oameni imi urca bagajele sus. M-am trantit pe canapeaua din living si am putut vedea minunata priveliste a unei plaje destul de retrase. M-am apropiat de sticla geamului si am deschis usa, acea usa ducea la curtea din spate, de unde mergeam direct pe acea plaja. Am inchis usa din sticla si am mers in bucatarie, era o bucatarie perfecta. Am intrat in camera de la parter care pot spune ca era foarte mare si spatioasa, cu un pat cu baldachin si cateva ornamente si rafturi, avand doua dresing-uri marii. Jos mai era si o baie, puteam spune ca m-am indragostit de aceasta casa, era atat de simpla si modesta, dar totusi foarte stilata si amenajata cu bun gust. Am urcat scarile din lemn masiv si am ajuns la etaj. Am deschis prima camera si am vazut doua paturi de o singura persoana asezate una intr-un colt si unul in celalalt. In partea unuia din acele paturi erau jucari de baieti si mobila de baieti, iar acea parte era vopsita albastra, iar in celalalt colt erau jucari de fete si partea aceea era vopsita roz. Puteam sa jur ca aceasta camera vrea sa fie a copiilor nostri, cand v-om avea. Am inchis usa si am deschis-o pe cea de langa, era un dormitor de culoare rosie si cu nergru, parea atat de romantic. In acea camera am vazut bagajele mele si a le lui Justin, deci asta vrea sa fie camera noastra. In camera erau doua dresinguri si vizavi erau doua usi, una fiind baia copiilor si cealalta fiind baia noastra, probabil.

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum