Caphter VI

1.6K 51 3
                                    

Alexis:

Dimineata cand m-am trezit am vazut ca Tess doarme asa ca nu am vrut sa o deranjez si m-am dus la baie pentru a face un dus racoritor de dimineata. Dupa 15 minute am iesit in lenjerie neagra si un halat mai transparent. Am deschis dresing-ul si mi-am ales un maieu negru simplu, un hanorac de lana crem spre maro, niste pantaloni de blugi deschisi la culoare si o pereche de mocasini de aceiasi culoare cu hanoracul. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am machiat. Chiar cand ma uitam in oglinda s-a trezit si Tess. 

- Unde mergi? m-a intrebat ea somnoroasa. 

- Pai merg cu niste prieteni la mall, asa ca pentru ultima data, vrei sa vii si tu? 

Ea doar a incuvintat din cap si s-a dus la baie. A iesit in lenjerie alba si si-a ales un maieu alb, niste iegari negri si o bluza pe o parte cu o bufnita. S-a incaltat cu niste UGG-uri si si-a lasat parul pe spate. Dupa ce ne-am luat gechile am coborat jos. Se pare ca numai Harry era treaz asa ca i-am spus sa ii anunte si pe ceilalti. Dar nu stiu de ce nu ma baga in seama si se uita la ceva la televizor.

"Cu o zi in urma a fost postat primul ei vidoclip de la prima ei melodie originala, e vorba de Hayley Parker, tanara milionara care a foat vazuta in urma cu ceva zile impreuna cu Justin Bieber pe o plaja mai retrasa din apropierea L.A-ului. Adolescenta se bucura de ceva faima, pentru ca numai intr-o zi a strans 2.030.459 de vizualizari. Din sursele mele pe data de 31 ianuarie 2013 se va lansa albumul de debut al adolescentei."  

M-am uitat si eu si am vazut-o pe verisoara lui Zayn. Harry se uita la ecran si saliva. Dar trebuia sa recunosc Hayle chiar era frumoasa! 

- Inchide gura! Nu ai sanse la ea e milionara nu ai auzit si plus de asta e a lui Bieber! 

- Taci! Vreau sa o cunosc!  

- Pai Zayn o stie. 

- Ce?? Ii spun sa mi-o prezinte.. Nu si mai bine sa ma combine cu ea, dar stai asta pot si singur... Trebuie sa vad vidoclipul ala! 

- Infine..... vezii ca noi am plecat. Daca se trezesc fetele spunele ca nu am vrut sa le trezim...Okey? 

El doar a aprobat din cap in timp ce cauta ceva le telefon. Nu ma interesa ce... Am iesti pe usa si acolo era Zack si cu Nick... i-am ibratisat si ne-am urcat in masina lui Nick... le-am facut cunostita si cu Tess. Am mers in mall unde ne-am uitat la un film si apoi am mers la cateva cumparaturi... Din cate am inteles poimaine vor pleca si baieti, asa ca... Stai asa de ce si de cand imi pasa mie de vietile lor enervante? Off si nu pot sa cred ca mi-am calcat peste cuvant si incerc sa ma inteleg cu Oaia aia puricoasa.. Si vorbesc cu Zayn atat de deschis si ma enerveaza... Ufh! 

- Zack? 

- Da Lexi. 

- Imi va fi dor de tine! am spus landu-l in brate... 

- Si mie... 

M-a sarutat pe nas si mi-a zbit cu dantura sa perfecta. 

Nick nu atiu ce ii povestea lui Tess, dar ea radea cu lacrimi... Am intrat intr-un magazin unde erau mai multe haine, bine asta suna mai bine in capul meu, asa deci am probat o gramada si mai bine de jumatate le-am cumparat. A fost o zi okey, imi va lipsi micul nostru oras.

Harry:

Stateam si cautam informati despre acea fata Hayley. Era tare frumoasa, par saten inchis, aproape brunet, ochii marii si caprui si arata atat de bine! Am gasit pagina ei online si am gasit cateva poze de la un photoshoot. Era atat de draguta. Am vazut o mini bibliografie si am inceput sa citesc  

" Hayley Parker s-a nascut in Bradford, Anglia si este fica creatoarei de moda Sasha Parker si a milionarului Edward Parker. Hayley are un frate geaman, Derek. Cei doi si i-au petrecut copilaria in Anglia apoi in urma cu 4 anii s-au mutat in New York. A fost vazuta in cateva prezentari ale mamei sale, iar acum este in drum spre celebritate. Sooter Broun, menegerul celebrului Justin Bieber a preluat-o si pe adolescenta, iar acum aceasta lucreaza cu casa de discuri School Boy Records. Tanara milionara se pregateste pentru o viata cu totul spectaculuasa!" 

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum