Justin:
Nu am putut sa dorm toata noaptea. Ma gandeam oare ce face Hayley? Oare ii e dor de mine? Am decis sa ii trimit un mesaj. Am asteptat 10 minute, 20 de minute 30, dar nu mi-a trimis mesaj inapoi. M-am uitat la ceas si am vazut ca deabea era ora 9. Am oftat si m-am intors pe cealalta parte inchizand ochii… Nici 5 minute nu au trecut ca am primit un nou mesaj.
Ella<3: “Hello! What's up Justin? How is it in London? I miss you! Call me!”
Ella e o fata cu care ma inteleg foarte bine, si este o prietena buna, la fel ca si Hayley, numai ca Hayley este fata mea… Am apelat-o pe Ella si asteptam sa imi raspunda.
-Ohh buna Starule! Cum e in Londra?
- Buna Ella… cum sa fie, e bine!
- Ce iti face prietena?
- Hayley? Pai e plecata la o prietena…
Am uitat sa va spun ca Hayley si Ella se urasc? Cred ca da! Dar nu conteaza, Hayley o uraste pe Ella,iar Ella nu o suporta…
- Ohh dar vaii! Si imi poti spune la ce prietena pe care nu o are pentru ca e extreme de enervanta, e plecata?
- Sora lui Harry Styles…
- Ohh acum o arde si cu Styles??
- Nu o arde cu nimeni… Si te rogstii ca ma enerveaza cand vorbesti asa de ea! E prietena mea si o iubesc!
- Justin, Justin, ce prostut estii! Crezii ca ea te iubeste! Frate daca ar iubii pe altcineva inafara de ea ar fii bine!
- Ella, daca m-ai sunat sa imi spui cat de infidela imi este iubita poti sa inchizi!
-Uite Justin, poate nu acum, poate nu peste un an, dar peste doi anii vei regret, la fel cum ai facut si cu Selena! Hayley ii la fel, doar o tipa foarte bogata ce are nevoie de faima! Daca se va intampla asa sa nu uitii ca eu ti-am spus!
-Ella inceteaza! Eu sunt sigur ca si Hayley ma iubeste! Si o va face mereu!
- Ini fine… nu vreau sa ne certam de la asta! Mai bine spune-mi ce planuri aii azi!
- Pai cred ca voi lenevii prin hotel cam toata ziua! De ce?
- Doar intrebam! Si cum e la hotel?
- Ca la toate celelalte hotele St. Parker! Doar stii niste hotele foarte scumpe din intreaga lume..
- Mda si eu am mai fost cazata la hotele St Parker! Oricum Juju, vorbim mai spre seara pentru ca am cate ceva de facut acum… Pa!
-Pa!
Am lasat telefonul pe noptiera si am plecat la baie. Dupa un dus rece si revigorand mi-am ales niste pantaloni de treining grii cu turul lasat, un tricou alb si niste tenesi negri. M-am uitat pe fereastra si am vazut ca afara incepea sa se incalzeasca, asa ca mi-am luat doar bluza de treining si mi-am pus gluga in cap. Ma indreptat cu pasi mici spre usa camerei, iar dupa ce am inchis-o am coborat jos. Dupa ce am mancat la restaurantul hotelului am iesit afara si am luat masina lui Scoot si am plecat sa ma plimb. Am mers incet si cu grija pe multe stradute ale Londrei. Cand am vazut ca era ora 13 m-am decis sa merg sa o iau pe Hayley, pentru ca sigur se trezise. Am condus lent spre casa baietilor si cand am ajuns am batut la usa politicos. Harry mi-a deschis usa si m-a poftit inauntru. M-am asezat pe canapea si puteam sa aud cum cineva rade cu pofta la subsol. Am coborat acolo si puteam sa vad prin crapatura unei usi, doua fete intr-un pat cum arunca cu perne una in alta si se bat cu ele. Am inceput sa rad cand Alexis i-a dat una lui Hayley in fata de a cazut din pat si atunci aceasta m-a vazut. S-a ridicat de jos cat a putut de repede si a fugit la mine luandu-ma in brate!
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...