Chapter XII

1.5K 41 5
                                    

Alexis:

                Stateam in pat si inca eram in pijamale desi era aproape ora 13.... Dupa emisiunea lui Hayley nu m-am mai ridicat din pat. Dar acum era timplul, m-am ridicat din pat si am urcat in bucatarie, Harry zambea in continu...

- Ce-ai patit, te-a lovit un curcubeu de emani atata fericire.

- Nu, m-a lovit fericirea virginitati!

                Am pufnit despretuitoare

- Iubitul meu frate vrei sa iti amintesc eu ca nu mai esti virgin de mult timp?

- Nu eu, ci ea! Acea fata speciala de care m-am indragostit de prima data cand am vazut-o!

- Saraca Hayley!

                Harry a ranjit apoi s-a uitat la mine si cand am vrut sa ies din bucatarie plictisita de discutie s-a pus in fata mea si m-a oprit.

- De unde stie ca e Hayley?

- E evident, si ea cred ca si-a dat seama, si Justin stie, iar lui nu ii pica prea bine sa stie ca te dai la iubita lui. Tu nu stii ce discuti au avut ierii...

- Era vorba de mine?

- Nu, era vorba de ei, de viitori lor copii si familie, si planuri marii... Justin o iubeste, iar ea e super indragostita de el. Doar cand il vene zambeste, sau cand ii aude melodiile zambeste, e atat de indragostita de el.

- Tu de unde stii toate astea?

- Pentru ca e prietena mea si pentru ca o vad cum face, cand vorbeste de el ochii ii stralucesc, cand ii aude melodiile zambeste ca idioata, iar cand il vede se inroseste mai ceva ca tine cand o vezi pe ea. Si nu cred ca maine va mai fii virgina!

- Adica?

- Adica Justin si ea au planuri mari in seara aceasta dupa concert!

                Harry s-a uitat dezamagit la mine si a plecat inaintea mea din bucatarie.

- Uite Hazz, stiu ca o placi, dar ea chiar il iubeste pe Justin!

- Inteleg... Ma bucur pentru Justin, e foarte norocos! Pot sa te insotesc la concert?

- Sigur ca da, adica Hayley ne-a invitat pe toti!

- Trebuie sa vad cu ce ma imbrac!

                L-am lasat singur in lumea lui si am coborat in camera mea. Chiar nu aveam ce sa fac pana la concert si am decis sa cand un catec din caietul meu cu cantece, am deschis la When i'm alone

Zayn:

                Numai ce coborasem toti in living, imbracati cat de cat decent, pentru ca Simon vrea sa ne vada. Sincer sa fiu nu aveam nici un chef, pentru ca am primit un mesaj de la Perrie destul de dureros, adica s-a despartit de mine... Mda...

                Cand am ajuns jos Niall manca dintr-o punga de covrigi, Louis si Liam stateau cu capul in telefoane, iar Harry parea destul de trist. M-am asezat langa el si l-am batut pe umar.

- Tu ce ai patit? l-am intrebat eu uitandu-ma la el.

- Fete! Dar tu?

- Perrie s-a despartit de mine pentru Max...

- Auch!

- Sa ghicesc acele „fete“ dupa care suferi tu sunt numai una si numele ei  e Hayley?

- Da!

- Ophh, varamea te-a fermecat?

- Zayn e diferita, e speciala, dar stiu ca il iubeste pe Justin.

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum