Justin:
Stateam in pat impreuna cu Hayley si cu cei doi pitici intre noi care acum dormeau dusi, iar micutul pui de catel a lui Hayley se odihnea la fel ca cei doi pitici la picioarele noastre. Hayley o tinea strans in brate pe Jazmyn, iar Jaxon statea cuibarit la mine in brate.
- Stiu ca nu dormi Justin! a zis Hayley inca tinand ochii inchisi.
Si i-a deschis si m-a privit! Mi-a zambit, iar eu m-am intins peste cei doi pitici si am sarutat-o!
- Te iubesc!
- Stiu! Si eu te iuesc!
Chiar atunci am auzit un “Awww” din usa si amandoi ne-am intors privirile inspre locul acela ca sa o vedem pe mama cu o cana de ceai in mana cum se uita la noi.
- Sunteti atat de scumpi!
Hayley a inrosit si si-a ascuns fata in parul lui Jazmyn, iar eu ma uitam amuzat la ea. Va fii atat de dragut sa stam asa si cu copii nostri, sa ii tinem asa intre noi. Am inchis ochii pentru a imi imagina mai bine momentul perfect si atunci am simtit un blit de aparat pe fata mea, mama ne facea poza!
- Asta va fii draguta ca amintire!
Hayley s-a uitat la mama si a zambit! Era atat de dulce cand zambea. I-am lasat pe pitici sa doarma impreuna cu ghemotocul de blana si am mers impreuna cu mama in bucatarie. Deja era seara asa ca nu mai aveam prea multe de facut, mai ales ca fratorii mei cei scumpi dormeau in patul meu. Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt de telefonul lui Hayley.
- Da! Uhh scuze, am uitat! Da, inca sunt! O sa vad ce pot face! Nuu! Ti-am promis si fac asta! Okey si eu te pup Jas!
A bagat telefonul in buzunarul de la jacheta de piele si m-a rugat sa ma duc eu sa o iau pe Bella din camera mea. Am luat micutul catelus si i l-am dat in brate. Ea i-a pus lesa si l-a luat in brate pana la usa. Am condus-o pana in fata porti unde am sarutat-o apasat si i-am spus ca deabea astept sa ne revedem. A inceput sa rada si a plecat. M-am intors pe calcaie in casa unde mama statea pe canapea si zambea.
- Ce este?
- Nimic! Doar ca e o fata foarte speciala, sa nu o priezi ca si pe Selena!
- Stiu mama, si nu voi face nimic gresit de data asta!
Mama m-a imbratisat si m-am dus la mine in camera unde pitici inca dormeau. M-am asezat pe un colt al patului si asteptam sa adorm, ca de obicei cu gandul la minunata mea printesa.
Hayley:
Am plecat zambind spre casa gandindu-ma la frumosul meu print, adica Justin. Nu imi vine sa cred ca dupa 5 lunii in care am fost impreuna inca ma iubeste atat de mult, si de sii uneorii ii fac crize de gelozie sau mai stiiu eu ce, el tot ma iubeste. Iar eu, desi el uneori ma enerveaza cu protectia lui si faptul ca vrea sa facem totul impreuna, il iubesc, pentru ca este al meu, si nu ad vrea sa il pierd, pentru nimic in lume. Desii ne-am mai certat din cauza lui Ella sau a Selenei, suntem uniti, si nimic nu va schimba asta, nici macar sfarsitul lumi!
Am mers cu Bella ce era foarte obosita pana acasa, in fata porti ma astepta Jasmine zambind. A fugit spre mine si m-a luat in brate.
- Sa intram! i-am spus eu prinzand-o de mana si tragand-o dupa mine.
Am intrat in casa si eu am dus-o pe Bella la locul ei sa se culce. Eu si Jesmine ne-am pus sa alegem cateva filme si apoi sa facem cateva filmulete cu noi cantand. Am pregatit teren si ne-am pus la filme, urma sa ne distram.
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...