Justin:
Am ramas singur in camera deoarece Hayley s-a dus la baie sa se imbrace. M-am schimbat si eu, iar cand mi-am luat bluza pe mine am dat pe jos bluza ei. Si-a uitat-o in camera.
- Justin?
- Da Hayley?
- Bluza mea e in camera?
- Da..
Atunci a iesit din baie doar in sutien si si-a luat bluza din mana mea si si-a tras-o pe cap. I-am dat parul pe o parte si i-am pus medalionul la gat. Mi-a zambit si a ea, apoi a iesit din camera. Am zambind privind usa apoi am facut patul.
Hayley:
Am intrat in bucatarie si l-am vazut pe Harry stand jos si uitanduse la stiri.
“E official sau cel putin asa pare. Justin Bieber si Hayley Parker au fost vazuti cu o zi in urma pe strazile Londrei tinanduse de mana. Trebuie sa recunosc ca sunt draguti, dar ce parere au fani cantaretului deste noua sa cucerire?“
Harry s-a uitat spre mine si eu i-am zambit, apoi s-a intors la televizor.
- Mersi ca ne-ati primit aseara!
- Nu ai pentru ce! Ai dormit bine?
- Da!
- Ma bucur. Justin nu e?
- Ba da, vine si el.
- Hayley ma poti ajuta cu ceva?
- Da sigur.
- Azi e ziua lui Alexis si vreau sa ii pregatesc o petrecere, poti sa o ti tu ocupata?
- Sigur. O scot la cumparaturi.
Justin mi-a pus mainile pe umeri si m-a intrebat daca sunt gata. I-am dat afirmativ din cap si l-am sarutat pe Harry pe obraz si am plecat . In fata casei ne astepta un taxi. Am intrat si ne-am facut comozi pe bancheta din spate.
- Hayley?
- Da Justin.
- De ce l-ai sarutata pe Harry?
- Nu stiu, asa mi-a venit. Ai vazut ce rosu s-a facut? Am spus razand.
- Da! A zis Justin destul de suparat.
L-am sarutat si pe el, dar nu pe obraz ci pe gura.
- Am ajuns.
I-am platit soferului si ne-am dus sa ne schimbam. Eu m-am imbracat in niste colanti luciosi, o bluza cu un craniu, un pulovar cu BatMan, niste ghete galbene, mi-am pus niste accesori, m-am machiat mi-am aranjat parul si mi-am pus o sapca tot cu BatMan in cap. Ca de obicei eram gata inaintea lui Justin si am intrat peste el fara sa bat la usa. Mare greseala, pentru ca era doar in boxeri si cu capul in dulap.
- Vrei sa tea jut?
- Da, nu stiu cu ce naiba sa ma imbrac!
L-am dat la oparte si m-am pus sa ii caut ceva de imbracat. Am ales o pereche de pantaloni de blugi mai deschisi cu turul lasat si putin rupti, un tricou alb pe care scria „YOLO“ si o jagheta ca de armata. I-am mai luat si o sapca de la OBEY si niste tenesi All Star negri.
- Dute si imbracate!
M-a pupat pe obraz si s-a dus la baie. Dupa 10 minute a iesit imbracat.
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...