Hayley:
M-am trezit cand Bella mi-a dat o limba peste fata si am ajuns plina de saliva ei dezgustatoare..
- Bella! am tipat la ea cat am putut de tare... Fata rea! Iesi afara din camera mea..
Catelusul meu si-a blegit coada si a lasat capul in jos iesind cu pasi mici afara din camera... M-am dus la baie si m-am spalat pe fata. Dar degeaba tot miroseam a caine... Am dat drumul apei sa curga in cada si m-am intors in camera mergand spre dressing pentru a imi alege o lenjerie... Dupa ce m-am uitat atent am ales o lenjerie neagra cu cruci albe. Mi-am ales o camasa alba cu tinte pe guler, trasparenta, niste pantaloni scurti de blugi putin taiati si o pereche de tenesi cu tinte... Mi-am lasat hainele pe pat si am intrat in baie... Dupa ce m-am relaxat asa cum se cuvine am iesit din cada infofolita intr-un prosop mare si alb foarte pufos... M-am dus in camera si m-am imbracat, m-am machiat si mi-am aranjat parul apoi am coborat jos unde am vazut-o pe Bella stand pe canapea cu botul pe labe... Era un caine atat de frumos. Era mare, cu plana pufoasa si deasa, cu labe puternice si maiestoase, cu urechi ciulite mereu si foarte bine structurate, cu un bot perfect si cu niste ochii albastri superbi.
- Bella! Haii la mami!
Catelusa a sarit de pe canapea si a venit intr-o fuga la mine, miscand rapid coada stufoasa in stanga si dreapta... Am managaiat-o si m-am jucat putin cu ea, apoi i-am oferit un sarut, asa cum fac de obicei... M-am dus sa ma spal pe maini apoi am mers impreuna in bucatarie... Ea s-a asezat pe scaunul ei, iar eu pe al meu, asa cum avea obiceiul. I-am pus bolul ei in fata si boabe de caini inmuiate in lapte in el, iar mie cereale... In fiecare dimineata cand dormeam acasa mancam impreuna, apoi o scoteam la plimbare. Bella este un caine foarte inteligent, sunt foarte mandra de ea... Dupa ce ne-am terminat micul dejun am luat amandoua boluri si le-am bagat in masina de spalat vase, catelusa mea sarind de pe scaun si mergand spre cuier unde se afla lesa... M-am spalat din nou pe maini si am mai tras un ochi la oglinda, apoi mi-am luat telefonul, banii, cheile, i-am pus lesa si am iesit... Fetita mea dadea din coada intimp ce ma tragea dupa ea. Mi-am scos telefonul din buzunar deoarece cineva ma apela...
- Morning Love! Te-ai trezit?
- Morning! Da m-am trezit, sunt cu Bella la plimbare.
Atunci Bella a latrat:
- Si te saluta!
- Spunei ca o salut si e!
Am inceput sa rad sec si i-am spus ca trebuie sa inchid.. Mi-am bagat telefonul la loc in buzunar si am continuat sa ma plimb.
Alexis:
Bagajele erau la usa, iar eu imi aranjam ultima suvita de par rebela... Imi priveam coprul micut in oglinda, si deabea acum realizez cat de mult ma ingrasasem, cat de mult devenisem o balena... Prin maieul stramt ce il purtam se putea vedea o urma de sunculita, iar fundul meu era unul chiar destul de mare... Trebuia sa ma reapuc de sport...
Am oftat si mi-am luat un tricou mai larg pe mine si am iesit din camera... Zayn statea in capul scarilor si ma privea. In ultimele zile ne-am cam certat, adica ne contraziceam de la cam aproape orice, pana si de la ce film sa vedem... Eu vroiam Saw 7 si el vroia The Grudge 3... Dar toti stim ca The Grudge e mult mai plictisitor si anost ca Saw.... Whatever.
- Esti gata? m-a intrebat el incercand sa schiteze un zambet.
- Cred ca da! am spus eu nehotarata
- Doar crezi? Whatever.. Sa mergem!
Era atat de ironic si ma enerva. A luat-o inaintea mea spre iesire, iar eu eram in spate urmarinsu-l cu pasi marunti... A intrat in masina, la volan asteptand sa fac acelasi lucru, doar ca pe locul din stranga lui. Dupa ce am facut asta, ne-am pus centurile am auzit sunetul motorului si apoi radioul... Si iatane la drum spre aeroport...
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...