Alexis:
" Draga jurnalule, azii e ziua spectacolului, azii tot orasul va afla ca si Alexis Styles are talent, nu doar Harry Styles... o sa vada ei, deabea astept, acum cateva zile aveam emoti, dar acum nu mai am nici macar una ..."
Am lasat jurnalul pe pat si m-am ridicat mergand agale spre baie, cand sa intru un baiat brunet a intrat in camera.
- Sa nu ii spui lui Harry ca m-ai vazut..
- Okey... am spus asta privindul ciudat cum ae ascunde dupa pat... Dupa ce m-am spalat pe dinti si mi-am aranjat putin parul am iesit din baie.. Harry a intrat in camera mea cu un polonic in mana si se uita dupa ceva
- ALOO omu' pesteri la noi se bate inainte de a intra in camera!
- Da biine, l-ai vazut pe Zayn?
- Habar n-am cine e ala!
- Bine!
Si a iesit afara trantind usa in urma lui... M-am trantit pe pat si am oftat prelung... Cand am deschis ochii baiatul ala se afla in fata mea...
- Tu nu stii cine suntem?
- Ba stiu, sunteti prieteni enervanti a lui Harry, care faceti parte dintr-o trupa de prost gust ce il imitati pe Bieber si credeti ca le aveti pe toate...
- Ai ascultat macar o piesa ca sa spui ca e de prost gust?
- Nup si nici nu vreau...
- Ar trebui, stii ca si noi suntem acolo... Nu doar Harry!
- Bine bravo voua. Tot o adunatura de ratati sunteti!
- Esti rea stiai asta, nici macar nu ne cunosti...
- Si nici nu imi doresc! am spus eu zambind fals
M-am ridicat de pe pat si m-am dus la dulap... m-am aplecat si am scos de acolo niste blugi rupti si o bluza pe un umar pe care scria " Do it Better", un maieu negru simplu, deoarece bluza era prea scurta si un sutien tot negru... mi-am luat si niste sosete si am intrat in baie... Dupa ce m-am imbracat am iesit din baie, iar baiatul ala inca era in camera mea si se delecta cu jurnalul meu... Staii ce?? Jurnalul meu??
- Da-l! am spus eu vizibil nervoasa...
- Scuze, dar arata asa tentant... sti ar trebui sa il ascunzi nu sa il lasi la vedere...
- Mda stiam...
- Apropo eu sunt Zayn!
- Eu Alexis... dar imi poti spunde Lexi...
- Okey... Dar de ce il urasti asa mult pe Harry?
- Habar n-am! El s-a indepartat de mine!
Mi-am aprins laptopul si am intrat pe twitter... ca de obicei prima vedere pe profilul lui Justin Bieber... Postase o poza noua... " You're just crazy! @Hayley_Parker" si era o poza cu el si cu o tipa foarte frumoasa plini de faina... Zayn statea si se uita la mine..
- Belieber? a intrebat el.
- Forever! am zis eu zambind!
- Stai poti da pe profilul fetei?
-Sigur!
Am intrat pe profilul acelei fete, iar la profil avea o poza cu ea si un caine mic alb... Zayn a vrut sa ii vada pozele asa ca am dat pe prima poza, era cu acea fata si Justin strambanduse... Zayn m-a rugat sa ii dau laptopul putin asa ca asta am facut ... a intrat la o poza doi copii...
- Si eu am poza asta...
- Pai ce scrie la descriere?
- " Good times! I miss you!"
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
Fiksi PenggemarIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...