Chapter XX

1.1K 31 4
                                    

Hayley:

                Vacanta in Hawaii s-a sfarsit si trebuia sa ma intorc inapoi cu Justin in L.A.... Nu ma impacasem cu el, nici macar nu vorbisem...

                Imi inchideam si ultimul bagaj cand in camera a intrat Harry..

- Heii esti bine?

- Da! Vorbesc serios, ma bucur ca ma intorc in Los Angeles.. O voi revedea pe Bella si Jasmine si pe Derek si mai multi...

- Mergi cu Justin, nu?

- Trebuie!

- Inteleg!

- Oricum in cateva saptamani imi incepe turneul de doua lunii in intraga europa... Si probabil, adica sigur ne vom revedea!

- Stiu!

                Harry m-a strans in brate si mi-a luat bagajul iesind pe hol... Am luat si eu unul si l-am asezat langa celelalte... M-am intors sa imi iau poseta si sa mai arunc o privire in oglinda, inafara de ochii ce se vedeau ca erau rosi, totul arata bine... Am oftat si am iesit din camera inchizand usa cu grija...

- A venit masina dupa tine Hayley! a zis Zayn uitandu-se trist la mine..

- Multumesc pentru tot baieti!

                Dupa ce i-am imbratisat pe toti a coborat si Alexis..

- Hayley, te rog nu mai plange! Justin te iubeste, si va veti impaca! Adica sunteti perfecti unul pentru altul...

- Mersi! Imi vei lipsi!

- Si tu mie!

                Am stranso puternic in brate si am urcat in masina neagra ce ma astepta... Tot drumul am stat si priveam pe geam gandindu-ma la ce voi face cu relatia cu Justin, ce ii voi spune cand il voi vedea, oare voi incepe sa plang?? Sper sa nu!

                Am aruncat toate gandurile cand masina a oprit si m-am dat jos... Soferul urca toate bagajele in avionul privat.. Dupa cateva minute in care nu faceam nimic decat sa stau si sa ma uit la avion am simtit prezenta cuiva langa mine.. M-am intors si l-am vazut pe Justin stand cu capul in pamant si cu parul in toate partile...

- Buna! am spus incet indreptandu-mi privirea spre All Star-urile mele albe...

- Buna!

                Am putut simti tremuratul din vocea lui si am simtit tristetea.. Privirea lui acum era atintita pe mine, sau mai bine spus pe mana mea..

- Ce ai facut acolo?

                A indicat cu degetetul o zgarietura destul de urata de pe incheietura... Mi-am acoperit-o repede cu cealalta mana si am raspuns scurt:

- Nimic..

                Am urcat in avion si m-am asezat cat mai departe de el. Mi-am bagat castile in ureche si am inceput sa ascult muzica... Ascultam cele mai triste melodii pe care le aveam in playlist... Nu vroiam sa il privesc, pentru ca stiam ce inseamna asta, inseamna sa ma pierd in frumusetea lui...

- And I love you more than I did before

And if today I don't see your face

Nothing's changed,no one can take your place

It gets harder everyday

Say you love me more than you did before

And I'm sorry it's this way

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum