Alexis:
Mama si Nicole au intrat in camera amandoua aratand haios cu palarii de bucatar in cap, clar tata e de vina.
Eu si fetele radeam de felul in care aratau cele doua, dar ne-am oprit cand am vazut privorile acelea taioase si serioase de mame... Ne-am aliniat in linie ca la armata si asteptam sa vedem ce ordin au pentru noi cele doua.
- Intr-o ora la masa...a spus Nicole abtinanduse sa nu rada.
- Si sa nu uiti de cadoul pentru Louis, Alexis! a spus mama serioasa...
- Bine, voi pregatiti salonul, adica faceti loc...
Cele doua au aprobat din cap si au iesit.
- Cum ne imbracam? a intrebat April ganditoare.
- Habar nu am! am spus eu Tess si Maya de o data.
Am chicotit si dupa aceea am stabilit ca ne vedem in jumatate de ora tot aici, pregatite de Craciun...
Eu si Tess am ramas singure in camera si faceam un joc matur de piatra ,foarfece ,hartie ca sa vedem cine merge prima sa faca baie. Spre ghinionul meu ea a castigat, iar eu am fost nevoita sa imj caut haine pana vine, dar nu-i problema ca Zayn s-a gandit sa imi tina companie. S-a asezat pe pat si a imceput sa se uite urat la mine.
- Ce e? am intrebat eu cautand inca haine.
- M-ai dat in gat, esti o tradatoare!
- Ba nuh! Tess e de vina!
- Sa stii ca te aud desi apa e deschisa! a tipat ea din baie, Si Zayn, sau cum te-o chema, ea te-a dat in gat!
Am ras sec si m-am ridicat de jos asezandu-ma langa Zayn.
- Haide ca nu sunt chiar asa rea!
- Nu, nu esti! Dar totusi!
A ranjit la mine si a inceput sa ma gadile, asta era ciudat! Eu strigam dupa ajutor, dar noah nu exista BatMan sa ma ajute si pe mine cand Doctor Caracatita ma agreseaza. Mda stiu am confundat personajele, dar cui ii pasa, ca mie nu!
Am inceput sa il gadil si eu pe Zayn, doar nu ma las mai prejos, dar m-a prins intr-un mod ciudat de talie si m-a aruncat direct in pat eu aterizand cu capul intre perne. Parca eram in desenele alea tampite. Tess a iesit din baie intr-un prosop si cu parul prins in coada, Zayn s-a intors si a vazut-o apoi a inceput sa se holbeze la ea. I-am dat cu o perna in cap trezindu-l la realitate.
- E randul meu! am tipat luabdu-mi un prosop, halatul si lenjeria cu mine.
Dupa 10 minute am iesit, uar Tess se chinuia cu sutienul. I l-am inchis si am inceput sa ma imbrac si eu. Mi-am ales niate pantaloni rosi, un pulovar verde cu un ren pe ea si in picioare nelipsiti bocanci, era o tinuta simpla, nu vroiam sa arat cine stie cum. Tess avea un pulovar albastru cu niate fulgi pe el si o peredche de pantaloni albi, in picioare avand niste tenesi albastri. Mi-am impletit parul pe o parte si mi-am pus niste urechi de ren, Tess prinzandul foarte interesant pe o parte si punandu-si o caciula alba cu model albastru de fulgi de nea. Ne-am machiat si se pare ca fetele trebuiau sa fie aici deja. Am mers noi la ele si se pare ca Maya era gata, dar April se chinuia cu un cercel cu moaca lu' Mos Craciun. April avea pantaloni albi si o bluza rosie cu Mos Craciun, parul avandul lasat intins pe spate, iar in cap o caciula de mos, in picioare avand niste ghete, iar Maya, avea niste pantaloni verzi, o bluza alba cu un spiridus, o caciula verde in cap, niste tenesi albi in picioare si parul il avea lasat in bucle pe spate. Am mers in camera mea si am inceput sa mai repetam. Trebuia sa iasa bine. Am mers jos, iar acolo erau deja ajunsi toti. Tata s-a bucurat cand ne-a vazut impreuna... Iar mama si Nicole se intelegeau bine. Baieti aratau foarte bine, inafara de Harry care e Harry.
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...