Chapter I

2.9K 89 2
                                    

Alexis:

Stateam pe pat si asteptam. Ce asteptam? Ei bine asteptam ca mama sa ma cheme la nenorocita aia de cina, unde aveam sa il revad pe "scumpul" meu frate. Nu vreau ca el si prieteni lui ridicoli sa vina la concursul meu, il vor strica cu prezenta lor. 

-Lexi hai la masa! s-a auzit vocea mamei. 

Am coborat lenesa din pat luandu-mi papucei pufosi in picoare si mergand agale pana la usa. Am deschis-o apoi am coborat. Cand am ajuns la parter l-am vazut stand acolo, ranjind la mine. 

-Ma bucur sa te revad surioara. 

- As vrea sa pot spune acelasi lucru fratioare. 

Mi-a scos limba apoi s-a indreptat spre bucatarie. L-am urmat si m-am asezat pe scaunul meu din capul mesei, Harry statea in fata mea, iar mama intre noi. La masa era o tacere de mormant. Poimaine va fi spectacolul, si profa de muzica m-a mituit miseleste sa cant la concurs. 

- Si mama vei veni la concursul meu? am intrebat eu deja plictisita de linistea din incapere. 

- Da draga voi fii acolo si fratele tau la fel. 

- Mbiine....dar daca o sa imi strice singurul meu momet de glorie il casapesc!  

- Alexis Katherine Styles, vorbeste frumos cu fratele tau! 

- Bine mama.... Apropo vezii ca o sa merg cu Zoe si Cloe la film.... 

- Ce film? 

- Unul Horror, The Apparition, e in 3D! 

- Alexis nu poti sa mergi la film singura, nu ai peste 18 anii! 

Mama s-a ridicat si s-a pus sa stranga masa. In timp ce o ajutam incercam sa o conving sa ma lase. 

-Uite, te voi lasa sa mergi, doar daca mergi cu Harry, el poate avea grija de tine, a spus mama oprinduse din a spala vasele. 

- Dar mama! am exclamat eu. 

- Alexis vrei la acel film?  

- Da! Zack va fii acolo si nu vreau ca Harry sa ma faca de ras! 

- Lexi termina! Ori vine Harry cu tine orii nu mai mergi! 

- Bine! am spus eu apasat apoi am urcat in camera mea.  

Imi e dor de tata, el mereu tinea cu mine. De ce nu a putut sa ma ieie cu el, sa ma mut cu el in Paris? De cand el a plecat Harry si cu mine ne-am indepartat.El a plecat la X Factor, iar de atunci eu m-am axat pe dans si muzica. 

Mi-am luat chitara si m-am asezat in pat. Am inceput sa fredonez o melodie, una din cele mai dragute melodi pe care le-am auzit pana atunci.

I stare at my reflection in the mirror: 

"Why am I doing this to myself?" 

Losing my mind on a tiny error, 

I nearly left the real me on the shelf. 

No, no, no, no, no... 

Don't lose who you are in the blur of the stars! 

Seeing is deceiving, dreaming is believing, 

It's okay not to be okay. 

Sometimes it's hard to follow your heart. 

Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, 

Just be true to who you are! 

Brushing my hair, do I look perfect? 

I forgot what to do to fit the mold, yeah! 

I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum