Alexis:
Azi este 4 ianuarie... Deja stau cu tata si Nicole... Eu si fetele ne intelegem bine si desi nu sunt surorile mele adevarate am inceput sa tin la ele. In ce ma priveste pe mine ai pe Harry ne-am mai apropiat si ma inteleg destul de bine cu baiatul acela, Zayn. Chiar e de treaba si e si amuzant. Azii tata si Nicole vor pleca in Franta cu nu atiu ce treaba, iar noi suntem nevoite sa ramanem singure acasa. Ehh, probabil voi merge la niste cumparaturi, cine stie.
Am coborat in bucatarie si acolo nu era nimeni. Am decis sa iau un mar si sa merg sa ma pregatesc pentru o plimbare in parc, vreau sa compun o melodie, iar cel mai bun loc e in parc pe o bancuta mai retrasa.
Mi-am luat caietul de cantece si chitara, m-am imbracat cu niste pantaloni cu stiagul americi mulati, un tricou de la AC/DC, negru si o jacheta de piele tot neagra cu tinte, in picioare mi-am luat niste bocanci si pe ochi ochelari de soare rotunzi. Parul l-am lasat desprins rebel pe umeri si mi-am pus cateva accesori rock. Machiajul era unul adecvat cu buze rosii si ochii negri, aratam perfect. Mi-am luat telefonul, niate bani si cheile de la casa, le-am lasat fetelor un bilet si am plecat, cu chitara in spate si cu caietul si pixul in mana. Vand am ajuns in parc m-am asezat pe o bancuta mai ferita de ochii lumii, mi-am scos chitara si am deschis caietul, am cantat ceva ce imi aminteam la chitara, apoi am inceput sa fredonez ce imi venea in gand.
Tell me what did you learn all these year?
Tell me what are you gonna take away from here
We spent 4 years growing up together
And the time the it took felt like forever
We spent 4 years racing to this day
Now we're wishing that we hadn't
Wished all that time away
Now we're here, Waiting for out turn
As we wait, I'll tell you what I learned
Suna bine... Am scris si in caiet.
Hayley:
- Nu deci nu ma fa! JUSTIN! Da-mi inapoi oglinda!
- Si daca nu vreau?
- Atunci..
M-am suit pe bancuta din aeroport si i-am sarit in spate ciufulindu-i parul.
- Tot sexy sunt!
- Da, da, bine, tu numai da-mi oglinda!
A zambit malefic si a inceput sa fuga cu mine in jurul bancutei in timp ce William unul din body-garzi ne ducea bagajele la masina. Scoot a venit la noi si a inceput sa rada
- Tom si Jerry! Daca ati terminat!
Eu nu mai puteam de ras amintindu-mi de un interviu cu Justin in care a spus ca Jerry e prietenul lui Tom...
- Dii Calutu! am spus eu dandu-i o palma la fund.
A fugit cu mine pana la masina si acolo m-a aruncat inahntru el asezanduse langa mine.
- Sti Hayley vreau sa iti spun ceva.. Eu ...
Dar nu a apucat ca a fost intrerupt de telefon.
- Da, Heii mate! Am ajuns... Pe la tine? De ce nu! Dar o sa o aduc ai pe Hayley. E in regula? Okey ne vedem! Bye!
- Cine a fost? am intrebat eu curioasa.
- Un amic, vrea sa merg pe la el si i-am spus ca te iau si pe tine...
- Okey, vroiai sa imi spui ceva mai devreme, ce era?
- Pai Eu...
- Copii vom merge la hotel apoi la masa! Bine? Scoot l-a intrerupt si de data asta.
CITEȘTI
I'll catch you if you fall |Justin Bieber & One Direction
FanficIn aceasta poveste este vorba despre doua fete care lupta pentru visele lor, Alexis Styles este sora mai mica si mai incapatanata a lui Harry Styles din 1D. Aceasta isi uraste fratele de aproape 3 anii de cand tatal si mama lor s-au despartit. Alexi...