$2$

1.8K 142 153
                                    

"Orası Choi'nin yeri.Choi Yeonjunun"

Bu dediği ile kafedeki çocuğu hatırlamıştım.Bizimle aynı dersleri alacağını bilmiyordum.Şaşırmıştım açıkçası.Genelde kimse ile konuşmayan biriydi,umursamazdı ve soğuktu. Dizilerdeki 'sert bad boy'lardan değildi ama tanımadığım içinde ceketini görünce ne tepki vereceğini bilmiyordum.

Ha birde kafede masamıza davet etmiştim ama gereksiz bir tepki vermişti,işte o yüzden bende korkuyordum.

Çantamdan ıslak mendil çıkardım ve sandalyedeki ceketi alıp masama yatırıp silmeye başladım.

"Büyük sıçış."
Dedi Ki Seon.

Başımı öne eğdiğim için göz devirdiğimi görmemişti.Hadi ama bu kadarda abartılmamalıydı.

Ben büyük bir uğraşla ceketi silerken bileğimden tutularak durdurulmam ile başımı yavaşça kaldırdım ve sinirli bakışlarla göz göze geldim.

"Ne yapıyorsun?"
Dedi sakin bir tonda söylemeye çalışarak,ancak sinirli olduğu belliydi.

"Ah şey...ben yanlışlıkla içeceğimi ceketine döktüm ve temizlemeye çalışıyordum özür-"

"Gerek yok."
Dedi ve sertçe alıp oturduğu sandalyenin yanındaki sandalyeye koydu,pardon fırlattı.

Kaşlarımı çattım.Neden böyle davranıyordu?Hatta bana garip gelen bir diğer şey ise ilk kez birisinin benimle böyle konuşmasıydı,yani ailemden sonra.

Yüzüme bakmadan yerine oturdu ve kitaplarını çıkardı.Sınıftakiler ise hala bakıyordu. Zoraki bir tebessümle çocuklara baktım.
"Arkadaşlar bu benim ve Yeonjun ile aramda bir mesele,lütfen kendi işlerinize bakarmısınız?"
Dedim gayet kibar bir şekilde.

Bazıları başlarını sallamış,bazıları ise bir şey demeden kendi işleri ile ilgilenmeye devam etmiştiler.

"Sunbae."

Önde oturan kişiden çıkmıştı bu ses.

"Pardon? Ah ..afedersin."

Arkasını dönmeden konuşmaya devam etti.
"Ben senin kıdemlinim,sen 1 ben ise 2ci sınıfım ona göre resmiyetini korursan sevinirim."
Dedi ve yerinden kalkıp dışarı çıktı.

Aman ne kıdemliymiş...
Bir şey demedim ve yerime oturdum ancak bir,hatta iki kişinin bakışlarını üzerimde hiss etmiştim.Arkamı döndüğümde Su Hyun ve Ki Seon ile göz göze geldim.

"Bir şey mi var kızlar?"

"Aish elimden zor kurtulacak bu çocuk!"

Su Hyun bir şey diyemeden Woo Ji ile karşılaşmıştık.
"Woo Ji-ssi ne oldu?"
Dedi Su Hyun.

"Kapıda Yeonjum ve Ji-U nun tartışmasını izledim,egolu herif.Hiç sevmiyorum kendisini.Atarlı ergenler gibi.Sırf uzunboylu,zayıf,yakışıklı,kas-"

"Hyung"
Dedi Jung Hoon
Woo Ji'nin kolunu dürterek. Ne dediğinin farkına varmış ve lafı çevirmeye çalışmıştı.

Woo Ji Yeonjunu kıskanıyordu,açıktı bu. Woo Ji üniversitedeki bütün yakışıklı erkekleri kıskanıyordu diye bilirdim,en başta Yeonjun olmak üzere. Çünki kendisi uzunboylu olsada çok kiloluydu,yakışıklı değildi ama normaldi.Neyse konumuz bu değildi.

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin