$15$

1.5K 132 221
                                    

"lütfen beni sevdiğini söyle Yeonjun... yalandan olsa bile.
Bunu duymaya ihtiyacım var....."

Şaşkındı,hemde fazlasıyla.Ben ise kendimi kontrol edemiyordum.

Yavaşça bileklerimi tutup başımı kaldırmamı sağladı ve gözlerini gözlerime sabitledi.

"Seni seviyorum Ji-U."
Dedi birden..

Gözlerimi kapattım ve dudaklarımı birbirine bastırdım...
Bunu duymaya ihtiyacım vardı,özelliklede ondan..bir kaç saniye sonra ise tekrar konuşmuştu.

"Seni seviyorum Ji-U ve bu yalan değil,gerçek."

Bunu demesi ile gözlerimi irice açılmıştı.
"Ne?"
Diyebilmiştim sadece.

"Bu şaka mı?..... Yeonjun eğer şakay-"

"Ben ciddiyim Ji-U.Seni gerçekten seviyorum."

Gerçekten çok ama çok şaşkındım.Gözlerine baktığımda ne kadar duygu dolu olduğunu görmüştüm.Kollarımı boynuna doladım.

"Bende seni seviyorum Yeonjun."

Çok geçmeden kollarını belime doladı.
"Her şey için binlerce kez özür dilerim Ji-U. Söykediklerim ve yaptıklarım için,keşke zor zamanlarında yanında olabilseydim."

Yavaşça ondan ayrıldım ve yüzüne baktım. İlk kez benden birisi özür diliyordu,beni sevdiğini söylüyordu...Yeonjun bana ilkleri yaşatıyordu.

Gözümden bir yaş daha süzüldüğünde başparmağı ile sildi ve dudaklarını yanağıma bastırdı.

Sıcak dudakları soğuk tenime temas ettiğinde titremiştim.Hani derler ya 'midemde kelebekler uçuşuyor' ben şu an onu yaşıyordum....

Geri çekildiğimde normalde utanmam gerekirken bu sefer bakışlarım dudaklarına kaymıştı daha sonra gözlerimi kaçırmıştım..Ama o bunu yapmamış ve iki eliyle yüzümü avuçlayıp dudaklarımızı birleştirmişti,bunu yapacağını hiç düşünmediğim hiç gözlerim irice açılmıştı...Yine..

Dudakları yavaşça dudaklarımın üzerinde hareket ederken ben resmen eriyordum...çok...çok yumuşak ve nazikti...alt dudağımı iki dudağı arasına aldığında gözlerim usulca kapanmış ve ona ayak uydurmaya başlamıştım gerçi ne kadar başarılı olduğum tartışılırdı...
Ayrıldığımızda alnımı öptü ve kollarını bana sardı .

Yeonjunun bu kadar romantik ve etkileyici olabileceğini düşünmemiştim açıkçası.

Dakikalarca öyle kalmış ve hafif esen rüzgarı hissetmiştik.Hayatımda hiç bu kadar huzurlu olmamıştım.

"Bana her şeyi anlatmak istermisin Ji-U?"
Dedi saçlarımı okşayarak.

Sanırım anlatabilirdim.
Hayatımda zorlukların olduğunu biliyordu ama hakkımda tam olarak her şeyi bilmiyordu.

"Tabi ..ama ilk önce benim istediğim yere gidelim,orada anlatacağım."
~~~~~~~~

Han nehrine gelmiştik.
Ağaca asılı olan salıncağa baktım.

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin