$14$

1.5K 144 302
                                    

Sabah olmuştu.
Yavaşça yataktan kalkıp lavaboya girmiştim.İşlerimi hall ettikten sonra çıkmış ve yatağımın üzerinde duran kuru kiyafetlerime bakmıştım.Kiyafetlerimi giyindikten sonra odadan çıkmıştım. Merdivenleri ineceğim sırada duyduğum ses ile duraksamıştım,aşağıdan geliyordu.

"O kızla işim olmaz benim,kendini beyenmiş egolu bir tip.O kadar gıcık ki.."
Bunları söyleyen Yeonjundu.

Telefonla birisi ile konuşuyordu. Benim hakkımda olduğuna emindim,çünkü bu Yeonjunun beni tanımlama şekliydi....

Direkt mutfağa girmiştim.Beni görünce hemen konuşmasını bitirmeye çalışmıştı.

"Seni sonra ararım Taehyun,hatta üniversitede görüşürüz."

"Günaydın."

"Günaydın ve hoşçakal,ben gidiyorum."

Kaşlarını çatmıştı.
"Buda ne demek şimdi?"

"Dün sana yeterince zahmet verdim. Gideyim en iyisi.Teşekkürler."

"Ama kahvaltı hazırlamıştım."

Göz ucu ile masaya baktım.
"İstemiyorum aç değilim,sana affiyet olsun."

Deyip dışarı çıkmıştım.Kapıyı kapatmam ile gözümden yaş gelmişti ama hemen silmiştim.

"Ağlama gerizekalı!"
Dedim kendime.
"Artık kimse için ağlamayacaksın Ji-U!"

Bir kaç saniye gözlerimi kapatmış,ardından açıp yürümeye başlamıştım.Saate baktığımda daha dersin başlamasına 2 saat olduğunu görmüştüm,bu yüzden eve gidip duş alacaktım ve üzerimi değiştirecektim.

Dakikalar sonra evime geldiğimde içeri girdim.
Üstümdekilerden kurtulup duşa girdim ve sıcak suyun soğuk tenime temas etmesiyle irkilsemde daha sonra alışmıştım. Duşun ardından dolabımdan bu gün giyeceğim kiyafetleri çıkardım.

Güya bugün bu dünyada olmayacaktım,dün terk edecektim ama gel görki buradaydım ve kiyafet seçiyordum.Aptallığıma güldüm.Sinirlerim bozulmuştu...

Aynanın karşısına oturduğumda gözlerimi makyaj masamda gezdirdim daha sonra gözlerim aynadaki yansımam ile buluştuğunda yüzümü buruşturdum.Önce cilt bakımı yapsam iyi olurdu.
~~~~~~~~

Üniversite binasının içine giriş yaptığımda aklıma gelen düşünce ile duraksamış ve gerilmiştim.

Su Hyun ile olan olaydan sonra ilk kez buraya geliyordum,üstelik dün sarhoş kafamla onu arayıp özür dilemiş,bu yetmezmiş gibide intihar edeceğimi söylemiştim.
Ayık kafa ile bunu asla yapmazdım.Bir kere bunu hak etmişti,Yeonjundan hoşlandığını biliyordum.Biz konuşurken bunu belli etmişti ama bundan bana neydi? Aramızda arkadaşlık ilişkisi yokken böyle bir tepki vermesi salakçaydı.Yani eğer Yeonjunla aramda bir şey olsaydı bu ihanet sayılmazdı.Gereksiz birisi için kendimi daha fazla üzemezdim ama dün onu aramanın pişmanlığını fazlasıyla yaşıyordum.

Sınıfa girdiğimde gözler yine bana dönmüştü.Bugün daha sadeydim.

Sırasında oturan ve
Ki Seon ile hararetli bir şekilde konuşan
Su Hyun'u görmezden gelerek yerime geçtim.

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin