Gözüme güneş ışınlarının vurması ile gözlerimi zar zor açabilmiştim.
Kalkmak istediğimde sırtım tutulmuştu,yerde uyuyakalmıştım.
Dün ağlamıştım ve uykuyadalmıştım. Ne zaman bir olay olsa,ağlamaya başladığımda geçmişten bu yana bütün anılarım aklıma geliyordu ve yere uzanarak ağlıyordum.Ertesi gün ise insanların içinde neşe saçıyordum ve her kes beni dünyanın em mutlu insanı sanıyordu.
Hazır olup kahvaltımıda ettikten sonra dışarı çıkmıştım,daha dersin başlamasına çok vardı, buyüzden biraz dolaşmak istemiştim.
Cadde boyu yürüyünce duraksamıştım,vitrinde olan ceket dikkatimi çekmişti. Bana göre çokta pahalı olmasada populer ve kaliteli bir markaydı.
Yeonjunun ceketinin neredeyse aynısını gördüğümde aklıma gelen fikirler gülümsedim.Şimdiye kadar tanışıp konuşmamıştık ve dünki olay beni çok üzmüştü.
Kimse ile aramın kötü olmasını istemiyordum.Hatta Yeonjunla arkadaş olmayı bile istiyordum.
Sebebi ise onun sınıftakilerden farklı olmasıydı,demek istediğim diğerleri param,populerliğim için bana yakın olmaya can atarken onun kessinlikle umrumda değildi.Ona, onun tanıdığı Ji-U olmadığımı kanıtlamak istiyordum.Şımarık,
kendini beğenmiş ve parası ile övünüp benden maddi olarak aşağıda olanları ezmiyordum.Tam aksine eşit davranıyordum ama onun gözünde 'pick me' kızı gibiydim galiba.Yanlış anlaşılmaktan nefret ederdim...dünyanın em kötü hissi olabilirdi.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp içeri girdim,girer girmez güleryüzlü bir satıcı yanıma yaklaşmıştı.
Oldukça genç ve hoş bir kızdı."Merhaba efendim,size nasıl yardımcı olabilirim?"
Duraksadı ve yüzümü inceledi,kaşlarım çatıldı.Acaba bir şey mi olmuştu?"Siz Ji-U olmalısınız,değil mi?"
"Ah..evet"
"Geçen sefer instagramdayken fotoğrafınızı keşfet kısmında görmüş ve açık olmak gerekirse stalklamıştım.
Gerçektende çok güzelsiniz!"Gülümsedim ve nazikçe teşekkür ettim.
"Oh başınızı şişirdim,size yardımcı olayım."
"Hayır hayır,sorun değil.ben şu ceketin 'M' ölçüsünü istiyorum"
Dedim vitrindeki mankeni göstererek."Oh anladım,erkek arkadaşınız için mi?"
Dedi gülümseyerek.Erkek arkadaş?
Daha önce hiç erkek arladaşım olmamıştı.
Aslında benim hiç arkadaşım olmamıştı.Satıcı kız beklentiyle evet dememi beklerken başımı iki yana salladım
"Um..kendim için.""Ama o ceket erkek reyonundan,üstelik M ölçü istiyorsunuz büyük olur."
Saçmaladığımı fark etmiçtim ama geri dönüşü yoktu.
"Bol dursun istiyorum ayrıca normal ceket, onunda mı cinsiyeti olur?"
Dedim yalanda gülerek,daha ne kadar saçmalayabilirdim acaba."Haklısınız,o zaman kasaya gidelim."
Ödemeyi yapıp sonunda mağazadan çıkmıştım.
Elimdeki pakete baktım ve gülümsedim. Umarım onunla yeni bir başlangıç yapabilirdim.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er?Lo♡er! || Choi Yeonjun
Fanfiction-tamamlandı- "Gerçek beni sadece sen tanıyorsun." started:18.12.2021 finished:23.12.2021 G.S 지에스