$11$

1.4K 135 308
                                    

Masamdaki hediyelerden birisi fazla küçüktu,avucumun içi kadar olduğunu görünce elime alıp açtım ve gördüğüm şey ile donup kalmıştım.

Prezerfatifdi bu,içindede not vardı
"Evimin adresini kime sorsan bilir,ancak istersen evinde halledebiliriz."

Gözlerim doluyordu.Başımı diğer tarafa çevirdiğimde Yeonjunu elimdekine baktığını görmüştüm.Elimdekine bakmakla meşkul olduöum için ne ara sınıfa geldiğini fark etmemiştim.

Utandığım için arkama saklamıştım ve dudaklarımı birbirine bastırmıştım ancak o konuşmaya başlamıştı.

"Onu bana ver Ji-U."

"N-neyi?"

"Elindekini gördüm,onu bana ver."

"Boş ver,çok utanıyorum... lütfen."

Gözlerini devirdi ve beni kendisine doğru çekti.Ben bu haraketi ile afallasamda o bunu kullanıp arkamda sakladığım prezervatifi alıp sınıftan çıkmıştı.

Peşinden gideceğim sırada içeri giren
Su Hyun ve Ki Seonu görmüştüm.

"Heey sonunda gelmişsin!"
Dedi Ki Seon sarılarak.

"İyisin değil mi? Masanda hediyelerle dolmuş,çok şanslısın."

Kızlar beni tuttuğu için Yeonjunun peşinden gidememiştim ve hala dönmemişti.Ders çoktan başlamıştı. Acaba Jooyeonun yanına mı gitmişti? Yoksa sadece prezervatifi alıp atmışmıydı?

Dakikalar sonra biten ders ile ayağa kalkmıştım ve koridora çıkmıştım,Su Hyun ve Ki Seon'da benimleydi.

Karşıdan gelen ve kanayan dudağını silen Jooyeonu görmem ile kaşlarımı çatmıştım,herkes ona merakla bakıyordu o ise bana son kez sinirli bir şekilde bakıp gitmişti.

"Duydunuz mu Yeonjun Jooyeona birkaç kez sağlam vurmuş"
Dedi çocuklardan biri.

"Yeonjun çok sakin biri,beklemezdim açıkçası.Hep ne yaparsa sessiz insanlar yapar."

Ne?!
Yeonjun hiç bir zaman belaya bulaşmamıştı ki,yani hiç kimseyi umursamazdı.Bana prezervatifi gönderen kişi Jooyeondu ,acaba bu bir tesadüfmüydü yoksa Yeonjun benim için mi ona el kaldırmıştı?

Tamam kabul ediyorum son haftalarda bana karşı davranışları değişmişti ama nebileyim...inandırıcı gelmiyordu.

"Duyduğuma göre Ji-U'ya prezervatif göndermiş.Yeonjunu bağırırken duydum."

"Hani Yeonjun sevmiyordu,haz etmiyordu ondan?"

"Kız 2 gündü yoktu gelir gelmez ortalığı karıştırdı."

"Bende olsam onun için kavga ederdim."

Öğrencilerin dediklerini duymuştum,sadece ben değil herkes duymuştu ve gözler benim üzerimdeydi.

Bir ses duyunca soluma bakmıştım ve yanımda duran Su Hyun'un ağladığını görmüştüm.

"Su Hyu-"

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin