$12$

1.5K 132 232
                                    

"Demek istediğim senin yerine başkası olsa Jooyeona el kaldırırmıydım bilmiyorum Ji-U."

Şaşkınca yüzüne bakmıştım,ağzımı açıp konuşacağım sırada telefonum çalmaya başlamıştı.

İçimden küfrederken Yeonjun konuşmuştu.
"Ben gideyim,sen rahat konuş."
Deyip sınıftan çıkmıştı.Yalnız kaldığımda telefonumu elime aldım ve kimin aradığına baktım.
Arayan annemdi.

Açıp kulağıma götürdüm
"Alo,nasılsın anne?"

"Ji-U bugün bize gel,yemeğe."
Dediği şey ile gözlerim irice açılmıştı.

"Yemek mi? Birlikte? Tamam!"
Dedim yüzümdeki aptal sırıtışla.

"Ablan ders çıkışında seni alacaktır,hoşçakal."
Demiş ve kapatmıştı.
Ben ise sessizce çığlık atmıştım.

"Tanrım inanamıyorum...ailecek yemek yiyeceğiz!"
~~~~~~

Ders bitmişti.
Su Hyun sabah olan olaylardan sonra eve gitmişti.Ki Seon ise benimle konuşmamıştı.

Woo Ji ise Su Hyunun Yeonjundan hoşlandığını öğrendiği için köşede oturmuştu.Çok gergin bir gündü.
Bu gergin ve berbat günümü birazda güzelleştiren şey annemin beni araması ve yemeğe çağırması olmuştu.

Ablamın odasının önüne geldiğimde kapıyı çaldım ve içeri girdim.
Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.

"Merhaba abla,annem bugün birlikte yemek yiyeceğimizi söyledi,sen götürecekmişsin."

"Al bu kiyafetleri giyin,saçlarınıda boyatmamışsın peruğu tak."
Dedi az önce dediğim şeyleri takmayarak.

Yüzümdeki gülümseme silinmiş yerine hayal kırıklığı ile dolu bir yüz ifadesi yerleşmişti.

"Yüzüme yabancı bir dil konuşuyormuşum gibi bakma,bugün Kang ailesi gelecek.Hadi giyin."

Dolan gözlerimi sildim ve kiyafetleri elime aldım,ablam ise kapıyı kilitlemişti kimse girmesim diye.
Giyindikten sonra odadaki boy aynasına baktım. Klasik pantolon,topuklu ayakkabı ve gömlekti.
Peruğu elime aldığımda ablam elimden aldı ve eline tarak aldı.

"İlk önce saçlarını tara ve topla ,sonra tak."
Dediği gibi yaptım ve tekrar kendimi süzdüm.
O kadar üzgündüm ki....Aptalsın Ji-U....koca bir aptal.

"Ben gidip arabama bineceğim,koridorda ve bahçede kimsenin olmadığından emin olduğumda seni arayacağım ve geliceksin,anlaşıldı mı?"

Alt dudağımı ısırdım ve başımı salladım.Ablam çıktığında yanağımdan bir yaşın süzülmesine izin vermiştim.Ablam gelmem için aradığında elimin tersi ile gözyaşımı silip dışarı çıkmıştım.

Arabasına bindiğimde çalıştırmıştı ve yola koyulmuştuk.
~~~~~~

Evimizin önüne geldiğimizde arabadan inmiştim.
Uzun zaman olmuştu buraya gelmeyeli.

İçeri girdiğimde Kang ailesi buradaydı,ailemde öyle.Bizi gördüklerinde ayağa kalkmıştılar ve eğilerek selam vermiştik.

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin