"Bence siz nasıl konuştuğunuzu bilmiyorsunuz"
Kaşlarım havalanmıştı.
Beni mi savunmuştu o?Ablama göz ucu ile baktığımda çok sinirlendiğini görmüştüm.
"Buda ne demek oluyor?! Sen bir öğrencisin! Doğru konuş benimle!"
"Evet,bir öğrenciyim ama doğruya doğru olalım lütfen.Buraya siz ders anlatmaya mı geldiniz yoksa öğrencileri rezil etmeye mi? Bildiğim kadarı ile öğretmenler birinci söylediğimi yapar genelde."
Dedi Yeonjun kendinden gayet emin bir şekilde.Sınıftakilere göz gezdirdiğimde şaşkındılar,bende aynı şekilde,çünkü Yeonjun hiç sesini çıkarmayan biriydi.
"Yerine otur!"
Dedi ablam sesini yükselterek.
Yeonjun bir şey demeden yerine oturmuştu. Ablamı ilk kez böyle görüyordum.Cevabını almıştı ve bu beni tatmim etmişti."Çok havalı.."
Diye fısıldamıştı Su Hyun Ki Seona.Ama tam arkamda oldukları için duymuştum.Gözlerimi devirdim.Ablama baktığımda sinirinin geçmediğini görmüştüm.Tahtaya bir şeyler yazmaya başlamıştı,ortamı değiştirmeye çalışıyordu.
"Defterlerinizi açın."
~~~Sonunda ders bitmişti ve ablam eşyalarını alıp sınıftan gitmişti.
Yeonjunda ayağa kalkacağı sırada kolundan tutmuştum.
Bir bana,birde kolunu tuttuğum elime bakıp çekmişti,bende hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya başladm
"Derste olan şeyler...çok zor durumda kalmıştım ve ilk kez başıma geliyordu...ama se-"
"Şimdi tarafını tuttum diye lütfen altında bir şey arama.Bunu yaptım,çünki daha bugün işe başlayan kadına haddini bildirmek istedim.Sınıfımızdakilere böyle davranmaya,kimin buraya nasıl geldiğini sorgulamaya hakkı yok.Yerinde başkası olsa yinede yapacaktım.Hepsi bu."dedi ve sınıfı terk etti.
Nefes verip yerime oturdum ve başımı masaya koydum.Neden böyle davranıyordu ki? Yani gözünde şımarık olsamda bu muameleyi hakettiğimi düşünmüyordum.
"Ji-U-shiiii!"
İsmimin "tatlı" bir şekilde çağrılması ile başımı kaldırmıştım.Su Hyun ve Ki Seon gülümseyerek bana bakıyordular.Bunun ne anlama geldiğini biliyordum.
"Yah insan utanıyor söylemeye ama bize eskisi gibi içecek almıyorsun,eskisi gibi değilsin.Kalbini falan mı kırdık bilmeden?"
"Zıkkım için."
Dedim kendi kendime mırıldanarak."Pardon?"
"Diyorum ki"
Dedi ayağa kalkarak.
"Yarın alırım sadece son zamanlarda yoğunum ve diğer yolu kullanarak geldiğim için o tarafa uğrayıp alamıyordum.Ayrıca kalbimi falanda kırmadınız."İkisini tanımasam gerçekten merak ettiklerine inanırdım ama onların merak ettiği tek şey içecekti.
"O zaman kantine inelim,gel Ji-U."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er?Lo♡er! || Choi Yeonjun
Fanfiction-tamamlandı- "Gerçek beni sadece sen tanıyorsun." started:18.12.2021 finished:23.12.2021 G.S 지에스