"Ben teşekkür ederim, o gün ceketime içecek döktüğün için".
Güldüm
"İçecek ne alaka?"
Dedim başımı omzuna yaslayarak.Tuhaf hissediyordum,iyi anlamda."Her şeyin başlangıcı oydu.Eğer dökmeseydin belkide konuşmaya başlamazdık."
"Oh...haklısın."
Dedim ve aramızda uzun bir sessizlik oluştu."Birbirimizi seviyorsak eğer..."
Dedi Yeonjun sessizliği bozarak."Sevgilim olurmusun?"
Kalbim heyecandan patlamak üzereydi...Daha önce hiç bu kadar hızlı atmamıştı...
"Evet."
Dedim başımı göğsüne yaslayarak,ama farkettiğim bir diğer şey ise Yeonjununda kalbinin benimkisinden farksız olmasıydı."Kalbin çok hızlı atıyor.."
Dedim yarımağız gülümseyerek."Öylemiymiş? Neden acaba?"
Dedi gülerek.Hayatımın en mutlu dakikalarını yaşamıştım
O gün.Uzun zaman sonra buraya gelip ağlayarak değilde gülerek evime dönmüştüm.
~~~~~~~~Bugün üniversiteye gidecektim.
Yeonjunla 3 gündür sevgiliydik.
Yeonjundan bunu saklamasını istemiştim,çünkü rahatsız olmasını istememiştim.Sevgili olduğumuz bütün üniversiteye yayılacaktı aksi takdirde.Benim için sorun değildi ama onun rahatsız olmasını istememiştim.Bu 3 günde Su Hyun özür dilemişti,eskisi gibi olabilmek içindi ama ben onu geçiştirmiştim.
Bundan sonra onu yemeğe götüreceğimi,içecek alacağımı falan düşünüyordusa eğer yanılıyordu.
İçeri girdiğimde Su Hyun gülümseyerek selam vermişti.Hadi ama...yüzsüzlüyün kaçıncı seviyesiydi?
"Günaydın Ji-U"
dedi Ki Seon.Başımla selam verip yerime oturdum.
Hiç oralı olmamıştım.Bu sefer Su Hyun tatlı olduğunu düşünerek yapmacık bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Ji-U-shi sen hala bize küsmüsün? Unnilerine artık kahve almayacakmısın?"
Arkamı döndüm.
"Sen ciddimisin Su Hyun?Onca olan şeyden sonra size içecek mi alacağım?""Günaydın millet!"
Dedi Woo Ji yanımıza gelerek.Bir kolunu benim,diğer elinide
Su Hyunun omzuna attı."Eski tatsız olayları unutup akşam kafa dağıtalım mı?"
Woo Ji'nin kolundan kurtuldum ve kollarımı göğsümde birşeştirdim.
"Ben bundan sonra sizinle hiç bir yere gitmeyeceğim.Size affiyet olsun."
Jung Hoon ve Woo Ji şaşkınca bana bakarken ben sadece göz devirmiş ve önüme bakmıştım.
Sınıfa gire Yeonjunu görmem ile yüzümde gülümseme oluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er?Lo♡er! || Choi Yeonjun
Fanfiction-tamamlandı- "Gerçek beni sadece sen tanıyorsun." started:18.12.2021 finished:23.12.2021 G.S 지에스