"Anne..."
Heyecanlanmıştım,çünkü annem beni hiç aramazdı.
Hemen açıp kulağıma götürdüm."Alo,anne? Nasılsın?Beni özledin mi?"
Dedim gülümseyerek."Dürüst olmak gerekirse hayır,neyse beni dinle..."
Yalandanda olsan 'evet,seni özledim'diyemezmiydi?
Gözlerimi kapattım
"Dinliyorum.""Bir kaç gün sonra Kang ailesi bizim evimize gelecekler.Seninde gelmen gerekiyor,renkli saçlarını boyat ve üzerine doğru düzgün bir şeyler al."
Beni çağırdığı için çok sevinmiştim ama sonda söylediği şeyler ile yüzüm düşmüştü.
"Saçlarımı neden boyatacakmışım?Zaten koyu bir rengi var."
"Saçlarının koyu mavi olduğunu ablan söyledi,benden saklayamazsın.İnsanların önüne palyaço gibi mi çıkacaksın?İtiraz istemiyorum!"
Sesi biraz yükseldiği için dediğini kabul etmiştim.
"Tamam,tamam! Boyatacağım.İstediğin gibi olacak.""Güzel."
Dedi ve yüzüme kapatmıştı.Telefonumu kulağımdan çektiğimde proje grubumuza gelen mesajları gördüm.Gidişim gerçekten çok saçma olmuştu bu yüzden gruba yazma kararı almıştım.
Group for project.
Ben:
Sizi öylece bıraktığım için çok üzgünüm,bunu telafi edeceğim:(Su Hyun:
İçecek alırsan affederiz)Ben:
☕🍼🥛🍵🍶🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🥤🧃🧉Ki Seon:
Yah Su Hyunun suratının halini görmen gerekirdi ㅋㅋㅋㅋYeonjun:
Bu grup proje için.Lütfen başka şeyler hakkında konuşmayın.Jung Hoon:
Yeonjunu duydunuz.Eğer onu dinlemezseniz bizi siker 0-0Yeonjun:
Grupta başkalarıda var Jung Hoon doğru konuş.
Dışarıda istediğin kadar böyle konuşabilirsin.Jung Hoon:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻<Yeonjun bu grubun ayarlarını yalnızca yöneticilerin mesaj göndermesi için değiştirdi>
Yeonjun:
👉🏻👌🏻-İlla ki bunu göndermem lazımdı değil mi Jung Hoon?
-Sen kaşındın.
------
Gülerek telefonumu kapattım ve cebime geri koydum.Yeonjunun yazdığı son şeye şaşırmıştım ve kahkahalarımı durduramıyordum.
Moralim hiç yokken birden düzelmişti.ona sarıldığımı hatırlamıştım aniden,gerçekten çok iyi hissettirmişti.Yeniden sarılmayı çok isterdim.Birisinin bana sarılıp 'her şey iyi olacak' demesini isterdim.Çok mu şey istiyordum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er?Lo♡er! || Choi Yeonjun
Fanfiction-tamamlandı- "Gerçek beni sadece sen tanıyorsun." started:18.12.2021 finished:23.12.2021 G.S 지에스