Yeonjunun anlatımından.
Hava oldukça karanlıktı,yatağımda uzanmış tavanı seyr ediyordum.
Gözlerimin kapanacağı sırada telefonum çalmıştı.Arayanın kim olduğuna baktığımda Su Hyun olduğunu görmüştüm.Neden beni arıyordu ki?
Her halde bugün ki olaylar hakkında bir şeyler zırvalayacaktı,bu yüzden kapatmıştım.İkinci kez aradığında mecbur açtım ve kulağıma götürdüm.
"Ne var Su Hyun?"
Dedim bıkkın bir şekilde."Sanada merhaba Yeonjun,şey diyecektim...umm beni Ji-U aramıştıda."
Kaşlarımı çattım.Birincisi neden Ji-U bügün olanlardan sonra onu arıyordu,ikincisi neden Su Hyun hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu?
"Ee?"
Dedim."Benimle konuşurken sesinden biraz sarhoş olduğunu anlamıştım,benden bugün olanlar için özür diledi ve herkes ondan nefret ediyor diye bir şeyler söyledi orasını pek dinlemedim açıkçası."
Gözlerimi devirdim.
"Sadede gel Su Hyun.""Pekiii,Ji-U intihar edeceğini söyledi,yarından itibaren aramızda olmayacakmış.Bence blöf yapıyor ama yinede sen onu kontrol etsen?"
Kaşlarımı çattım.
"Ya öylesine söylediyse? Eminmisin?bunu neden yapsın?""Bilmiyorum."
Dedi ama Ji-U'nun dediklerini hatırlamıştım.
Üstelik bugün telefonla rahatça konuşması için onu yalnız bıraktıktan sonra hiç görmemiştim."Gerçek beni sadece sen tanıyorsun."
"İnsanlara sahte gülümsememi sunuyorum."
"Bunu yapıyorum, çünkü yalnız kalmak istemiyorum."
"Siktir....Nerede demiştin?!"
"Han Nehri ama neol-"
"Tamam."
Deyip kapatmıştım.Telaşla cüzdanımı ve telefonumu alıp evden çıktım ve koşmaya başladım.Karşıdan gelen taksiyi elimle işaret yaparak durdurdum."Han Nehrine lütfen! Acele edin!"
Şoför koltuğunda oturan orta yaşlarda olan adam başını salladı ve arabayı çalıştırdı.
Dakikalar sonra Han Nehrine gelmiştim.Taksiye aceleyle ücreti ödedim ve Nehre doğru koşmaya başladım.Köprüde duran bedeni o halde gördüğümde kalbim duracakmış gibi hiss etmiştim.
----------
Ji-U'nun anlatımından.Gözlerimi kapatıp derin bir nefes almıştım.Bir yanım ölüp bu dünyadan kurtulmak isterken,diğer tarafım yaşamak istiyordu.Ama olmuyordu. Etrafımdaki herkesin benden nefret ettiği bu dünyada daha fazla kalamazdım,kötü günleri unutup geleceğe odaklanmak istiyordum ama olmuyordu...
Bacağımı diğer tarafa geçirmiştim,kalbim deli gibi atıyordu. Birazdan nelerin olacağını kestiremiyordum.Deliler gibi ağlıyordum.Beni buna mecbur bırakan herkesten nefret ediyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo$er?Lo♡er! || Choi Yeonjun
Fanfiction-tamamlandı- "Gerçek beni sadece sen tanıyorsun." started:18.12.2021 finished:23.12.2021 G.S 지에스