$5$

1.6K 142 311
                                    

3 gün sonra.

Yeonjunu ağlarken görmemin üzerinden 3 gün geçmişti.

O gün yanına gidememiştim,benim onu ağlarken görmem isteyeceği son şey olabilirdi.

Hatta bu beni ilgilendirmezdi.Değil mi?
Çünki onunla hiç bir yakınlığım yoktu ama ben aptal Ji-U olarak merakıma yenik düşüp her şeyi Taehyundan öğrenmiştim.
Yeonjunun annesi hastaydı,o gün ise hastanede bayılmıştı ve onun için çok endişelenmişti.Annesini çok seviyordu.Taehyundan öğrendiğim bir başka şey ise Yeonjunun ailenin tek çocuğu olmasıydı.

Geçen seneden beridir Yeonjunu tanıyordum,yani defalarca kez görmüştüm ama bir kez bile olsun konuşmamıştık.Hatta umursamadığımıda diye biliriz. Ceketine içecek döktüğüm günden beridir karşılaşıyorduk ve bana karşı diğerleri gibi samimiyetsiz olmaması ilgimi çekmişti.

Benim etrafım yüzüme karşı sahte gülümsemeleri olan insanlar ile çevreliydi bu yüzden.

Evet,Yeonjunun bana davranışları kalbimi kırıyor.Kiminki olsa kırılırdı,ama ne düşünüyorsa onuda dile getiriyordu.Düşünsenize birisi yüzünüze karşı sizden haz etmediğini dile getiriyor.Tepkiniz ne olurdu?

Dışarıdan bakınca acaba nasıl görünüyordum?

Yani zengin,sosyal medyada populer,herkese yemek ısmarlayan,insanların isteklerini yerine getiren ve gülüşü yüzünden hiç eksik olmayan bir insan sizin gözünüzde nasıl görünürdü?

Neyse.

Koltukta uzanmış,televizyonda birşeyler izlemek için rastgele kanalları çeviriyordum.bir şey bulamamanın ve kafamın içindeki düşünceler gitmek biımezken televizyonu kapatmıştım.

"Herkese iyilik yapmaya başladığım günü sikeyim."
Dedim kendi kendime gözlerim kapalı vaziyette mırıldanarak.

Dakikalarca öylece uzanmıştım ama uykuyadalacağım sırada telefonuma gelen mesaj bildirimi sesi ile gözlerimi açmak zorunda kalmıştım.

"Kim bu beni rahatsız eden pezevenk."
Dedim elime telefonu alarak.Ekranda yazan
'Su Hyun' yazısını görünce gözlerimi devirdim ve mesajın üstüne tıkladəm.

Su Hyun:
Akşam hepimiz saat yedide Taehyunun
kafesinde olacağız.
Mutlaka gelmelisin.
Kalabalık olacak ;)

'Kalabalık olacak'tan kastı yanında daha fazla para al falan mı demekti yoksa benmi normal daveti bu şekilde yorumluyordum?

Biraz daha düşündüktem sonra parmaklarımı klavyede gezdirip cevap verdim.

Ben:
Orada olacağım.

Mesajı Görmezden gelip haftasonumu evimde geçirebilirdim ama ben bir aptalım.değil mi?

Telefonumda alarmımı saat üçe kurup tekrar gözlerimi kapatmıştım
~~~~~~

Akşam.

Saat 18.20

Kafeye gitmek için hazırlanıyordum.
Dolaptan kiyafetlerimi seçip yatağa bırakmış,ardından lavaboya girmiştim.

Lo$er?Lo♡er! || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin