- To trochę żenujące, ale nigdy o nich nie słyszałem. Kim są Cztery Nieszczęścia?
W szyku komunikacyjnym zapadła ciężka cisza.
Mu Qing powiedział chłodno
- Wasza Wysokość chodził po świecie śmiertelników przez setki lat, a jednak nic na ich temat nie wiesz. Naprawdę jestem ciekaw, co robiłeś przez cały ten czas?
Mimo jego lodowatego tonu, Mu Qing w przeszłości był jego bliskim przyjacielem, Xie Lian uśmiechnął się.
- Nie było łatwo żyć wśród śmiertelników. Jest mnóstwo rzeczy, którymi mogę się zająć i wszystkie są dość skomplikowane. W rzeczywistości nie jest to łatwiejsze niż bycie niebiańskim urzędnikiem.
Ling Wen postanowiła przerwać próbę oczernienia Xie Lie.
- Proszę pamiętać, Wasza Wysokość. Cztery Nieszczęścia są to królewskie duchy. Czarna Woda Topiąca Łodzie, Rozczłonkowane Kończyny o Zielonych Liściach, Szary Flet Grający Przekleństwa i Poszukujący Kwiat Krwawy Deszcz. Powodując niekończące się bóle głowy u wszystkich na Niebiańskim Dworze.
- Kiedyś był jeszcze jeden... - Feng Xin odwrócił wzrok, mówiąc cicho - Nieszczęście Odziane W Biel.
Xie Lian nic nie powiedział, tylko zacisnął pięści.
Wszyscy znali historię upadku Królestwa Xianle.
- Nawet jeśli Nieszczęście Odziane w Biel było pierwszym duchem o randze dewastacji, które się pojawiło, to jednak został już pokonany - Ling Wen kontynuowała - Jest prawie zapomniany, a z chaosu na górze Tong'lu[1] narodziły się cztery nowe nieszczęścia".
[1. Góra Tonglu to żywy wulkan i gigantyczne pasmo górskie, które kiedyś było Królestwem Wuyong. Wewnątrz wulkanu leży Miasto Gu, które co kilkaset lat otwiera swoje bramy i daje możliwość stania się Najwyższym duchem o najwyższej randze. Aby tak się stało jest pewien schemat.
1. Duchy są Pobudzone
Zanim bramy do miasta Gu zostaną otwarte, wszystkie duchy są bardziej wzbudzone kilka miesięcy wcześniej jako ostrzeżenie, że góra Tonglu wkrótce zostanie ponownie otwarta. Przez co stają się niezwykle zbuntowane i podekscytowane.
Oczywiście każdy duch inaczej radzi sobie z tym pobudzeniem. Na przykład Hua Cheng zamienia się w mniejszą i młodszą wersję siebie, podczas gdy He Xuan hibernuje.
W tym momencie dziesiątki tysięcy duchów powoli gromadzą się u bram góry Tonglu, dopóki bramy się nie otworzą.
2. Pierwsza próba
Duchy stają przed małą próbą, zanim zostaną dopuszczone do góry. Ponowne otwarcie czwartego Króla Duchów, które miało się narodzić, ta próba polegała na znalezieniu drogi przez górę, nad którą nie można było ani przelecieć, ani chodzić.
3. Rzeź
Gdy bramy się otworzą, duchy zaczęły się nawzajem mordować, zabijając siebie nawzajem, dopóki nie pozostał tylko jeden. Im więcej przeciwników zabije się na górze Tonglu, tym silniejszy się stanie ]
- Czarna Woda Topiąca Łodzie odnosi się do wodnego ghula. Chociaż osiągnął status Najwyższego, jest dość skromny i rzadko się pokazuje. Tak naprawdę to niewielu go widziało, więc na razie nie chcemy mu przeszkadzać.
- Rozczłonkowane Kończyny Zielonych Liści odnosi się do byłego kultywatora, Shen QingQiu. Jest niesławny z tego, że ćwiartuje swoje ofiary w taki sam sposób, w jaki sam został zabity. Jednak mieszka na upiornej górze i rzadko wchodzi w interakcje z ludźmi.
- Szary Flet Grający Przekleństwa jest najbardziej aktywnym i najmłodszym Nieszczęściem. Wasza Wysokość prawdopodobnie słyszała historię Patriarsze Yiling i o hordzie zwłok pod jego kontrolą podczas Kampanii Zestrzelenia Słońca.
- Wasza Wysokość, srebrne motyle, które widziałeś na Górze Yujun, są nazywane Widmowymi Motylami. Ich pan jest ostatnim z tej czwórki i jednym, którego świat nie chce narazić się na gniew... Poszukujący Kwiat Krwawy Deszcz, Hua Cheng.
- Hua Cheng... - wyszeptał, przypominając sobie fałszywego pana młodego, którego spotkał w lesie i jego delikatną dłoń - Co za cudowne imię.
Kolejna cisza zapadła w szyku komunikacyjnym, cięższa niż poprzednia. Mu Qing i Feng Xin zaczęli krzyczeć w tym samym czasie.
- Xie Lian. NIE.
- Nie usłyszałeś części, o tym że lepiej nie narażać się na jego gniew?
--------------------------------------------------
To było spotkanie 4633, a Wei WuXian wciąż był uwięziony w Niebiosach. Jednak He Xuan i Shen QingQiu wcale za nim nie tęsknili. Spojrzeli zaintrygowani na Hua Chenga. Tego, który wezwał ich tutaj dzisiaj, ale teraz zakrywał twarz dłońmi.
- Co tym razem? - Zapytał zrzędliwie Shen QingQiu.
- Trzymaliśmy się za ręce - Zawołał - Był najpiękniejszą panną młodą we wszystkich trzech królestwach.
- Wynocha. Z. Mojego. Domu
He Xuan nawet nie zadał sobie trudu, aby coś dodać. Natychmiast wstał i narysował na ścianie tablicę skracającą odległość. Chociaż zwykle zajmowało mu to kilka minut, skończył w ciągu kilku sekund, a Shen QingQiu kopnął Hua Cheng bez ostrzeżenia.
--------------------------------------------------
3/57...
[1:00]
[ 02/01/2022]
Proszę napiszcie w komentarzy. Czy takie informacje jak o górze Tonglu i o Yin Yu są dla was przydatne.
CZYTASZ
Opowieści o Pięciu Katastrofach
FanfictionOto opowieści o Czterech Katastrofach Poszukujący Kwiat Krwawy Deszcz, Hua Cheng, który pragnie miłości. Czarna Woda Topiąca Łodzie, He Xuan, który pragnie zemsty. Szary Flet Grający Przekleństwa, Wei WuXian, który pragnie otrzymać przebaczenie. Roz...