Bölüm şarkısı: Still Beautiful - Tanaë
➰➰➰
Sabah göğsümde gezinen minik dokunuşlar ile gözlerimi araladım. Hemen önümde ışıldayan hareler yüzümde dolaştı. "Günaydın."
Kollarımı yana açıp esnedim ve sonra onu kollarından kapıp sırt üstü yatırdım. "Ağrın var mı?"
Kafasını salladı. "Çok az ama yinede telafi etmek istiyorsan ne zamandır sakin bir kahvaltı yapmadım. Bize bir şeyler hazırlayabilirsin."
"Tamam." dedim ve kalkıp eşofman altımı giyindim. Ev hala sıcak gibiydi bu yüzden üstlük giyinmedim. Zaten evde üstsüz dolaşmayı seviyordum.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim. Taehyung da evin sıcaklığı gitmesin diye şömineyi harlıyordu. Buzdolabını açıp yapabileceğim ne varsa hepsini çıkartıp yarım saate masayı hazırladım. Bu sırada masanın kenarında çalan telefona baktım. Jisoo arıyordu. " Lütfen Jisoo arıyor deme." Taehyung göz ucuyla telefona bakıp göz devirerek aramayı açtı ve hoparlöre aldı.
"Bana göz devirme. Nasılsınız diye aradım bir şey yok." Jisoo'nun tok sesi bağırınca ve telefon hoparlörde olunca tüm evi dolduracak güçlükte çıkmıştı.
Kıkırdayıp Taehyung'un "İyiyiz hadi kapat sanki son anda bir şey diyecekmişsin gibi hissediyorum." hızlı hızlı konuşup telefonu kapatmasını izledim. "Tüm hareketlerimi ezbere biliyor manyak ya."
"Gruba baksana." dedi ve karşıma oturup telefonu bana uzattı. Acaba karşıma ne çıkacaktı. Elinden alıp gruba girdim, telefonum yanımda olmadığı için ondan bakacaktım.
BİR POPOMUZ MU VAR İKİ POPOMUZ MU?
Jungkook adlı kişi grup ismini değiştirdi.
Jungkook: Evet gecenin üç yirmi ikisinde konuşacağımız yeni konuyu buldum. Doluşun.
Hoseok: Bence iki popomuz var.
Jimin: Hayır tek popomuz iki de lobu vardır. Boşa tartışmayalım.
Lisa: İki popomuz var Hoseok'a katılıyorum.
Jisoo: Hayır asıl bir popomuz iki de lobu var Jimin'e katılıyorum.
Lisa: Senin sevgilini savunman gerekmiyor mu?
Jisoo: Yoo tavuk yumurtadan çıkar konusunda da sen beni savunmadın üstüne bir de trip attın.
Lisa: Jungkook hep senin altından çıkıyor bunlar.
Seulgi: Ancak onun aklına gelir zaten busan kekosu
Jungkook: Fikri bana veren sen peki pakize???
Irene: İkisini toplanıp atalım artık, kaos olarak dolanıyorlar.
Jimin: +1
Yoongi: +738383833938
Hoseok: +sonusuz
Seulgi: Lan hani satmicaktn serefsiz.
Yoongi: Arka bahçeye kaçtı ben görmedim kendi bana göründü.
Jisoo: Altta prizin yanına kıvrılan sen miydin? DNDMDMDLDLDLDLDKDKD
Ben Jimin zannettim yastık attım suratına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PHILTRUM |Taejin
Fanfiction"Bir çok dengeyi değiştirdin Jin." Sıcak eli yanağımı okşamaya başladı. "Benim dengelerimi de değiştirdin." Gözlerini gözlerime mühürlendi. "Ve ben bundan hiç şikayetçi değilim." _________ 25.01.2020 23.03.2022