İra Amare Vural (8 Ocak 2003):
Karşıdan bakıldığında oldukça ciddi duran, ama aslında samimi ve arkadaş canlısı bir mizacı var. İnsanlara güvenme konusunda sorunları olduğu için yeni kişileri hemen hayatına kabul edemiyor. Kendini yalnız hissettiğinde kitapların o büyülü ve birbirinden güzel dünyasına yolculuk yapıyor. Kitap okuma aşkıyla dolu. Sessiz ve sakin mekanlardan hoşlanıyor. Aynı zamanda oldukça rekabetçi bir yapısı var. Girdiği her yarıştan galibiyetle ayrılmak istiyor.
Beline kadar uzanana siyah saçları onun buzlar kraliçesi gibi daha da soğuk ve samimiyetsiz görünmesini sağlasa da aralarda bulunan gri saçlar ona ayrı bir hava katıyor. Çoğu kişi saçlarının boya olduğunu düşünse de grileşip siyahlaşan doğal saçlara sahip. Bunun sebebini henüz çözememişlerdir. Özellikle çocukken upuzun gri saçları vardı, ama büyüdükçe saçları siyahlaşmaya başladı. Güzelliğine güzellik katan ve yüzüne kıyasen minik olan bir burnu ve pembe renkli dudakları var. Boyu çok da uzun olmamakla beraber zayıf bir insan olduğu için çok da kısa gözükmüyor. 14 yaşında Japonya'ya taşındı. Birkaç yıl sonra belirli sebeplerden şizofreni teşhisi konuldu. 18 yaşında tekrardan Türkiye'ye Antalya'ya geri döndü.
Yağız Yüksel ( 18 kasım 2001):
Dışarıdan baktığında dikkat çeken kehribar gözleri var, açık kahverengi saçları gözleriyle uyum sağlıyor. Bazen dalgalı saçları yüzüne düşüyor ve görüşünü engelliyor. Hafif kemikli burnu yüzüne ciddiyet katıyor. Gülümseyince çıkan gamzeleri ise burnunun tam tersi bir etkiyle yüzünü yumuşatıyor. Arada yaptığı sporların verdiği hafif kaslı bir yapısı var. Küçüklüğünde basketbol oynadığı içinde uzun bir boya sahip.
Gerektiği zaman komik gerektiği zaman ciddi olmayı bilen bir karaktere sahip. Bu özelliğinden dolayı bazıları onun soğuk biri olduğunu düşünebiliyor. Sevdikleri için en doğrusunu yaparken onları kırabiliyor. Endişeli ve dikkatli kişiliğinden dolayı gözünden fazla bir şey kaçmıyor. Kitap okumayı ve kendine yeni şeyler katmayı seviyor. Özellikle birileriyle iddalaşmak onun en büyük hobisi. Oldukça innatçı ve dediğim dedik olduğu için bazıları ona "İnatçı keçi" adını takabiliyor.
Bilge Durmaz (24 ağustos 2003):
Bilge, 24 Ağustos 2003 doğumlu. İlk görüşte sarı ve lüle lüle omzundan dökülen saçları dikkat çekiyor. Sarı saçlarıyla uyum sağlayan mavi gözlerini sarı uzun kirpikler perdeliyor. İnce ve kalkık burnu ve ince dudaklara sahip. Oldukça zayıf bunun nedeni ise birkaç yıl önce ortaya çıkan ve hala kendisinde bulunan anoreksia nervoza. Hayatını kötü etkilese de buna alışmış. Yakın arkadaşı İra'dan destek alarak bu hastalığa göğüs geriyor.
Fazla içine atan ve saklayan bir kişiliği var. İnsanlardan çekiniyor ve onları üzmek istemiyor. Bu yüzden insanlar istemeden de olsa onu kırıp üzebiliyor.
Arda Kara (10 mart 2000):
Uzaktan bakıldığında sert ve korkutucu görüntüsü, iri yapısı ve ortalamadan biraz uzun boyuyla daha da ortaya çıkıyor. Sadık ve koruyucu bir arkadaş. Daha önce dövüş eğitimleri almış ve sıklıkla vücut çalışan biri. Kopkoyu siyah saçları ve kahverengi gözleriyle soluk teni mükemmel bir uyum içerisinde bulunuyor.
Yağız ile çocukluktan beridir bozulmaz bir dostukları var. Arkadaşlarına değer veren biri. Huysuz olsa da zaman geçirildikçe alışılası ve yokluğu aranan bir dost
Efe Can (2 aralık 2002):
Bonus saçları ve turuncumsu kızıl saçlarıyla diğerlerinden oldukça farklı bir görüntüye sahip. Yüzündeki çiller ve gözlerinin kahverengiliği sanki sonbahardaymışsın gibi hissettirebiliyor. Hiperaktif ve oldukça çılgın biri. Sürekli şaka yapan ama gerektiğinde ciddi olan bir insan. Sevdiklerine bir şey olunca oldukça duygusal davranan ve bu huyunu sevmeyen bir insan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taç Varisi
FantasyArkada köşede ayakta duran çocuk da pür dikkat benim ne diyeceğimi bekliyordu. Sessizlik uzun sürmüş olacak ki Yağız hafifçe kaşlarını kaldırarak "Bu kadar bilgiye şaşırdın galiba? dedi ve ekledi "Seni sandığında da fazla araştırdık ve sandığından d...