AKA: Cel în care Jesse are nevoie de alți prieteni."From the fire that burns inside, consuming
I fight to stand up but I can't breathe"
– Skillet.JESSE 🎶
Trebuia, NEAPARAT, să intru din nou în grațiile lui November Day.
Fata aceea cu nume ciudat deținea atât de multă putere asupra viitorului meu cu acea melodie stupidă și habar n-avea. Spune-mi că-s dramatic, dar trebuie să cânt melodia aia. O aveam în vizor de anul trecut chiar, doar că nu mi-a trecut prin cap să vorbesc cu vreun profesor imediat cum am ales-o, iar când în sfârșit mi-am amintit să o fac, Evangeline deja vorbise cu domnul Robinson. Norocul meu este faptul că profesorul nostru nu s-a profilat pe domeniul dramei pe degeaba și adora o ceartă bună între studenții lui, așa că a băgat-o pe biata Nova, care este compozitoare acestor versuri de care încercam să mă țin ca și cu dinții.
Acum însă, șansele mele la melodia ei sunt egale cu zero după ce m-a luat gura pe dinainte în cel mai groaznic moment și i-am aruncat în față fetei cu păr roșcat cele mai nebunești argumente posibile și imposibile. Privind în urmă în momentul actual, nu-mi venea să cred că i-am spus așa ceva. N-aveam vreo scuză, deși puteam spune cu mâna pe inimă că m-am cam panicat și am scos pe gură niște tâmpenii mai mari ca și mine. Habar n-aveam ce neuron stricat din capul meu a împins asemenea cuvinte afară din gura mea. Nu când până în ziua de azi, ochii panicaţi ai Novei din acea noapte oribilă încă îmi bântuiau coşmarurile.
Frica din vocea ei când a falsat acea conversaţie telefonică cu fratele ei, modul în care trupul îi tremura când am ajuns lângă ea, iar Nova a ezitat să dea crezare cuvintelor mele, parcă pregătită să-mi tragă un bine meritat pumn în bot pentru că m-am apropiat atât de mult de ea. Când i-am sărit în ajutor am putut doar să mă gândesc la faptul că în locul Novei putea fi sora mea mai mică, cel puţin dacă aş avea una. Puteam doar să-mi imaginez cum Joseph Day, fratele ei actual se va simţii când va asculta acel mesaj lăsat în căsuţa vocală după ce el n-a răspuns apelului la timp. Mânia şi teama adusă de asemenea scenariu care se derula exact sub ochii mei m-a pus în mişcare, iar imediat cum ochii mei s-au lovit de oceanul albăstrui din ochii Novei am ştiut că nu aveam de gând să o scap din ochi până când fratele ei nu va veni să o culeagă.
Pe bună dreptate, November era supărată pe mine, dar nu pentru mult timp.
Poate un buchet de flori avea să mă rezolve?
Presupun că e cea mai rezonabilă şi efectivă soluţie, iar dacă November era alergică la flori sau dispreţuia buchetul ales de mine, putea oricând să-mi dea în cap cu el, iar astfel puteam fi kit, nu?
CITEȘTI
November
RomancePrimul volum din seria Anotimpurile iubirii. Nova nu era cea mai îndrăzneață persoană. Era fericită așa, cu viața ei actuală, locuind alături de prietena ei cea mai bună și fratele ei mai mare. După ce în sfârșit a scăpat de toată drama obo...