AKA: Cel în care se creează regrete pentru mai târziu.
"Cause every time I see you, I don't wanna behave
I'm tired of being patient, so let's pick up the pace",,Nova e prietena mea. Nu o văd în felul acela!"
Cred că tocmai ce am fost băgată în ceea ce lumea numea ,,friendzone". Asta era. Am fost introdusă într-o groapată a nimicului, și aici voi rămâne pentru totdeauna. Tristă. Vestejită și neiubită. A spus că nu m-ar putea vedea vreodată într-un mod romantic. Oare în ochii săi eram o copilă? Eram mai puțin femeie ca și una din fetele cu care își petrecea nopțile?
Atât de neatractivă sunt?
Jesse luă paharul cu vin care nu acum mult timp aparținuse lui Rosie, și aruncă o privire spre cartonașele de pe masă, cât timp își limpezi gura cu el.
— ,,Te-ai culcat cu cineva după prima întâlnire vreodată? Explică", citi el. Oh, impresionant. Deci din cauza ăstora v-ați spart voi de râs până acum.
Nu m-am chinuit să îmi construiesc un zâmbet fals pentru cuvintele lui. Eram foarte conștientă că nu mă pricepeam la asta. În schimb, am încercat să mă adun și să nu mă dau de gol în vreun fel. Nu știu de ce am acceptat să mă joc cu el acest joc prostesc. Ar fi trebuit să fiu serioasă și conștiinciosă. Ar fi trebuit să mă scuz imediat cum episodul a luat sfârșit, pentru a mă retrage înapoi în dormitor. Trebuia să mă culc deoarece ziua de mâine avea să fie lungă și nemiloasă. Nu am făcut-o totuși, și am rămas acolo, pe canapea, cu Jesse citind cartonașe care mai de care mai păcătoase și răspunzându-ne la curiozități. Aveam opțiunea de a refuza câte o cerință. Nu ne jucam atât de dur încât să facem orice, iar eu ar fi trebuit să refuz câteva, deoarece chiar nu era treaba lui Jesse dacă mi-am pierdut virginitatea sau nu, sau dacă am făcut vreodată sex după prima întâlnire.
— Aproape am făcut-o într-o bibliotecă, odată, m-am trezit eu recunoscând.
Oh, nu. Asta era pe lista lucrurilor care se duc cu mine în mormânt fără să fie recunoscute vreodată. La naiba.
CITEȘTI
November
RomancePrimul volum din seria Anotimpurile iubirii. Nova nu era cea mai îndrăzneață persoană. Era fericită așa, cu viața ei actuală, locuind alături de prietena ei cea mai bună și fratele ei mai mare. După ce în sfârșit a scăpat de toată drama obo...