AKA: Cel în care Jesse este ,,Acel Jesse".
"Tired of living like a blind man
I'm sick of sight without a sense of feeling"
– Nickelback.JESSE 🎶
Eram băgat în rahat până la nas.
Nu știu ce era mai rău, faptul că m-am rugat întreaga zi de Rosie să-mi dea numărul de telefon al Novei, deoarece aparent, după mai mult de trei ani de când ne cunoaștem nu am avut șansa de a schimba numerele de telefon între noi, iar ea nu a vrut să mi-l dea de absolut nici-o culoare sau faptul că am fost îngrijorat întreaga zi din pricina stării ei.
Am observat că nu era bine cum am intrat în sala de teatru. Parcă energia aceea care îți dă o stare de bine atunci când erai lângă ea, chiar și atunci când era morocănoasă, nu strălucea la fel de tare ca de obicei. Minciuna ei nu a ținut, deoarece după chipul ei palid era clar că nu se simțea doar „puțin" rău.
Nu putea să-mi pese mai puțin de faptul că nu am primit melodia ei sau că trebuia să vorbim despre tot ce se întâmplase cu o seară în urmă. Tot ce voiam să știu în acele clipe, era dacă se simțea bine. Norocul meu se afla în numărul de telefon format din zece cifre al lui Joey, pe care slavă cerului că îl aveam. Era și culmea să nu dețin numărul de telefon al colegului meu de cameră totuși. Nova își uitase lucrurile pe scaunul ei, așa că le-am folosit ca și scuză pentru a mă interesa despre starea ei actuală.
Aparent tocmai ce a fost internată în spital și așteptau ca analizele sale să se întoarcă de la laborator pentru a afla cauza durerilor sale care au zdruncinat-o atât de tare, încât a vomitat tot ce avea în burtă nu cu puțin timp în urmă. Zeci de voci se auzeau pe fundal cât timp Joey mă punea la curent cu toate astea, care, din câte am înțeles aparțineau numeroșilor membrii ai familiei lor. Se pare că avea loc o reuniune a familiei Day în camera Novei.
Mi-am ocupat restul zile făcându-mi temele pentru facultate, încercând să mă țin cât de ocupat posibil. Chiar am început să-mi învăț materia pentru sesiune, lucru pe care de obicei îl lăsam pe ultima sută de metrii. Am renunțat doar atunci când ochii m-au usturat de la prea mult holbat la ecranul laptop-ului meu. Rosie, care era într-o stare de două ori mai rea ca și mine, stătea încolăcită în pătura cu care Nova se învelise în balcon, cu o seară în urmă. Atunci când buzele sale inocente mi-au sărutat gâtul într-un mod atât de obscen și chinuitor, încât am fost nevoit să-mi spun din nou și din nou că acest lucru ar trebui să-mi fie interzis.
Pentru că acest lucru chiar ar trebui să-mi fie interzis. Joey devenea încet unul din cei mai apropiați prieteni, iar November era sora lui mai mică. Era un fel de fruct interzis, deoarece nu profiți de sora celui mai bun prieten al tău, mai ales când aceasta este beată. Nu ar trebui să îi faci avansuri unei fete amețite din cauza băuturi și nu numai, în general. Nu îți dovedeai masculimitatea absolut deloc astfel. Mai repede ne făceai sexul de rușine cu astfel de atrocități.
CITEȘTI
November
RomancePrimul volum din seria Anotimpurile iubirii. Nova nu era cea mai îndrăzneață persoană. Era fericită așa, cu viața ei actuală, locuind alături de prietena ei cea mai bună și fratele ei mai mare. După ce în sfârșit a scăpat de toată drama obo...