Piesa 4: Single Ladies

22 3 0
                                    

AKA: Cel în care Nova este interogată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

AKA: Cel în care Nova este interogată.

"I'm doing my own little thing
Decided to dip and now you wanna trip"
- Beyonce.

NOVA 🍁


        — Ce a fost asta?

        Nici n-am apucat să mă așez înapoi la masă, de fapt, nici n-am ajuns în fața mesei, eram la câțiva pași distanță, când întreg restaurantul a auzit vocea verișoarei mele, April. Puteam doar să mă bucur că May nu era și ea prezentă, fiindcă atunci chiar n-aș fi scăpat bazma curată de aici.

        — Ți-am spus deja cine e! zise June, mai iritată ca niciodată. E porcul care s-a luat de noi pe drum!

       — Da, dar nu am încredere în opinia ta despre bărbați! fu tot ce spuse April pentru a-i închide gură lui June, sau cel puțin pentru a rămâne fără replică, fiindcă maxilarul ei era rupt în două și mai nu cădea din țântâni, privind scandalizată spre verișoara noastră. Nova, te rog povestește!

        — Nova, îmi atrase și Ary atenția când am căzut pe scaunul meu, simțindu-mă extenuată doar auzindu-le schimbul actual de replici. Modul în care te privea era chiar..interesant. Ai ceva de împărtășit?

        Mult noroc să ai puțină intimitate în familia asta!

        Atunci când ai 6 verișori cu care ai crescut cot la cot, cuvântul ,,intimitate" nu și-a găsit portița de intrare în vocabularul vreunuia dintre noi.

        Eu și verișoara mea, June, împărțeam aceeași vârstă de douăzeci și doi de ani. Normal că am crescut împreună și normal că am fost prietene la cataramă încă din prima zi. La propriu, zilele noastre de naștere sunt la doar o lună distanță una de alta. Odată ce eu și June ne-am pus ceva în cap, nu pierdeam prea mult timp înainte de a trece la acțiune. Iar celelalte trei verișoare ale noastre se alăturau imediat, formând un grup care băga spaima în cei trei băieți.

        Joey era terifiat de femeile din familia noastră adunate la un loc. El, și ceilalți doi verișori ai noștri, Octomber și September. Dacă stau să meditez la situație, chiar au un motiv pentru care să tremure pe locurile lor. Dintr-o minune cerească, verișorii noștri sunt extrem de apropiați în vârstă de noi. Cea mai înaintată vârstă fiind cea de douăzeci și șase de ani, pe care vărul nostru September— sau Seth, cum toată lumea obișnuiește să-l strige— şi sora lui geamănă January— sau Ary, cum toată lumea obișnuiește să o strige— , o aveau. 

        Toți navigam sub numele de ,,Day" primit de la tații noștri. Iar cum practic cei trei tați erau o pereche de tripleți, familile noastre au fost mereu extrem de apropiate. Mamele noastre au vrut ceva special pentru numele viitoarelor lor odreazle. Câteodată, eu și fratele meu, Joey ne întrebam dacă nu s-au îmbătat puțin cam prea tare într-una din ieșirile lor pe care până și în ziua de astăzi le făceau, și alcoolul le-a inundat atât de tare creierul încât au avut toate trei aceeași idee stupidă.

NovemberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum