Kitabın yazarı O_M_Jee
Her zamanki gibi ben sadece çeviriyorum yalnız daima da belirttiğim gibi çevirmenler de kendinden bir şeyler katabiliyorlar hikayeyi bazı değişiklikler yaparak çevireceğim. Ve bu hikaye de bir dizinin uyarlamasıymış yazar da baya değişiklik yapmış ben de merak edip izledim diziyi (Belki aranızda izlemiş olanlar da vardır) ama siz yine de izlemeyin hikaye daha güzel, merak edip izlemek isterseniz de kitap bitince adını paylaşırım hehehxsscx.
Ayrıca kitapta aldatma, metres durumları mevcut hikaye özetinden anlaşıldığı gibi rahatsız olanlar okumamakta özgür hatırlatırım.
Keyifli okumlar.
-----------------------------
MYSTIC FALLS'a HOŞ GELDİNİZ
Hope, yanından geçerken büyük tabelaya bir göz attı. Ryan'ın bu kasabada ne işi olduğunu merak ediyordu.
Hope yıllardır kocasının uzun süredir müşterisi için muhasebeci olarak çalışmak için her perşembeden cumartesiye Florida'ya uçtuğunu biliyordu.
Bu küçük kasabada hiç müşterisi olduğundan haberi yoktu. Belki de meslektaşı için üstlenmesi gereken geçici bir işti? Ama bunu ona söylemeliydi, değil mi?
Lanet olsun! Şimdi morgda yatanın gerçekten onun olup olmadığından emin değilken neden tüm bunları düşünüyordu ki?
Gecenin bir yarısı dedektif Ethan Machado'dan, kocasının Mystic Falls'ta bir gölde boğulup ölü bulunduğunu ve mümkün olan en kısa sürede cesedini teşhis etmek için hemen gelmesi gerektiğini bildiren bir telefon almıştı.
Haberi aldığında şok oldu ve Ryan'ın öldüğüne inanamadı. Buna ancak bedeni kendi gözleriyle gördüğünde inanacaktı.
Kendi kendine bunun Ryan olamayacağını söyleyip duruyordu çünkü Ryan ona Mystic Falls kasabasına gideceğini hiç söylememişti. Kocası ona asla yalan söylemezdi. Lisede çıktıkları ve üniversiteden sonra evlendikleri günden beri, onun sevgisinden asla şüphe duymadı ve karşılığında onu tamamen seviyor ve güveniyordu.
Sır saklamazlardı! Onlar mükemmel, başarılı kariyerleri olan mutlu evli bir çiftti! Ryan, New Orleans'tan iş için uzaklaştığı her gün onu aramayı asla ihmal etmezdi. Ama son birkaç saattir aramalarına cevap vermiyordu.
" Şimdi bir bebek denemeye hazır mısın?"
"Evet, Ryan."
Hope, kocasıyla telefonda paylaştığı son sözleri hatırlıyordu.
Hayır, yanlış bir kimlik olmalı. O ceset, onun kimlik belgelerini ve telefonunu çalan başka biri olmalı ! Hope kendi kendini teselli ediyordu.
Morga ulaştığında, kahverengi deri ceketli bir adam arabasına yaklaştı ve onun için kapıyı açtı. Onu bekleyen dedektif olduğunu anladı.
"Siz Hope Mikaelson olmalısınız, yani Bayan Clarke. Ben Dedektif Ethan Machado." El sıkışarak kendini tanıttı.
"Teşekkürler, Dedektif. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde geldim. Umarım... ceset hala... tanınabilir durumdadır?" Hope, sormayı düşündüğü ilk şeyi sordu. Lütfen Ryan olmasın. Lütfen tanımadığı bir yüz olsun.
Ethan sorusunu merak etmeden hemen cevapladı. "Gölden cesedi çıkardığımızda, bir saatten fazla geçmeden boğularak öldüğünü öğrendik. Vücut hiçbir şekilde bozulmamış. Onu teşhis edebileceksiniz."
Dedektif onu, beyaz bir çarşafla örtülmüş bir cesedin bulunduğu morga götürdü.
"Hazır mısın?" Cesedin yüzünü örten çarşafın kenarını tutarken sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)
General FictionKocası Ryan'ın ölümüyle sarsılan Hope, kocasının Josie adında başka bir kadınla ilişkisi olduğunu öğrenir. Hope, ölümünün yasını tutmasının yanı sıra ihanetinin acısıyla da baş etmek zorunda kalır. Yoğun bir merakla, ikili hayatının nasıl başladığın...