6. Bölüm -Bizi korumak için yaptı

342 24 32
                                    

Josie, Ethan ve Hope'a bakıyordu. Ethan Andrea'yı nereden tanıyordu ki? 

Bekle bir dakika, ona Hope dediğini mi duydu? Yani o Hope... Mümkün değil!

"Bir dakika, ona ne dedin?" Josie, noktaları birleştirerek çılgına dönerken üvey kardeşine sordu.

  O bir dedektif. Ryan'ın davasından sorumlu dedektif... Hope adında bir karısı olan Ryan'ın davası.

"Açıklayabilirim." Ethan tek kelime etmeden önce Hope yalvaran gözlerle söyledi.

"Sana soruyorum, Ethan!" Josie beklentiyle sordu. Yatağındaki kadını görmezden geldi ve dikkatini çekmek için Ethan'ın kolunu çekti.

"Bu Hope Mikaelson. Ryan'ın karısı!" Ethan, Josie'ye söyledi ve sonra dikkatini Hope'a çevirdi.

 "Burada ne yapıyorsun Hope?"

Ama Hope bu sefer söyleyecek bir şey bulamadı.

Açıklayamıyor gibi görünüyordu. 

Josie, Ryan'ın dul eşi olan diğer kadını anladı. Tabii ki Hope açıklayamazdı! Bunca zamandır Josie'ye kahrolası vahşi yaşam illüstratörüyüm diye yalan mı söylüyordu?

"Bu da ne?" Josie Hope'a sordu. 

Hiç bu kadar kızgın ve ihanete uğradığını hissetmemişti. 

"Bu bir tür şaka mı? Bir tür oyun mu?"

"Hayır, Josie. Hiç niyetim yoktu..." 

Hope ona doğru yürüyordu ama Josie hızla geri adım attı.

"Neye niyetin yoktu? Aşağılamaya mı!? Bütün bunları beni küçük düşürmek için mi yaptın?" Josie bağırarak konuştu

"Aşağılamak mı? Beni ilk küçük düşüren sendin!" Hope'da bağırarak konuşmaya devam etti. "Evliliğimin arasına girdin..."

"Ve sen de başka biri gibi davranıp evime mi girdin? Kalbime!? Karşılık olarak intikam planın mıydı?" 

Josie için çok ağır geldi. Bu çok ağırdı. Kaldıramayacak kadar ağır. Şimdiden nefes alamıyormuş gibi hissediyordu.

"Hayır Josie. Sadece gerçeği anlamak istedim...Ben..ben Josie? Josie!"

"Jo!"

Josie'nin gözünün önü bulanık olmaya başladı. 

Ayakta kalamayacak gibi hissetti. Son olarak Hope'u ve ardından Ethan'ın ona seslendiğini duydu. 

Sonrası koca bir boşluk.

Ethan, üvey kardeşinin yüzüne dokunurken Josie'yi tutuyordu.

 "Uyanmıyor."

"Bayıldı. Kalp masajı yapmalı mıyız?" Hope endişeyle Josie'nin solgun yüzüne dokunurken kontrol etti. "Yoksa onu hastaneye mi götürelim?"

"Yorgunluk veya stres olabilir. Onu hastaneye götürelim." Ethan karar verdi ve Josie'nin vücudunu kollarına alarak onu aceleyle arabasına taşıdı.

Hope da peşinden gitti ve Ethan'ın Josie'yi arka koltuğa oturtabilmesi için arka yolcu kapısını açmasına yardım etti.

"Onunla arkada kalacağım." Hope arka koltuğa geçti ve Josie'nin baygın vücudunu kollarında aldı.

Ethan başını salladı ve ardından sürücü koltuğuna atladı ve hızla uzaklaştı.

"Cidden Hope. Ne oldu? Josie ile nasıl karşılaştın?" Ethan arabayı sürerken sorular soruyordu.

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin