Saltzman-Machado kardeşler ve Hope, akşamın ilerleyen saatlerinde doğaçlama bir barbekü yemeği düzenledi.
Maya ızgara yapımına Hope'u davet etti. Hope, mangaldaki arkadaş canlısı kadına mecburen katıldı.
Josie ve Lizzie verandada oturup sabırla yemeklerini beklerken onları izliyorlardı.
"Jo, eğer lezbiyen üvey kız kardeşinin kızını kapacağından endişeleniyorsan, annelik odaklı bahaneni bırakıp kızını kapsan iyi olur." Lizzie birasından bir yudum alırken tavsiyede bulundu.
Josie iç çekti. "Lizzie, bu durum hamile olmamdan daha karmaşık."
"Nasıl? O mükemmel biri!"
"Evet, o mükemmel bir eş... Ryan'ın bir türlü ayrılmaya cesaret edemediği eşi." diye mırıldandı Josie.
"Ne?!" Lizzie yanlış duyduğunu düşündü.
"Yakında söyleyecektim..." dedi Josie ama ikizi tarafından özel olarak konuşmak için eve çekildi.
"Ne saçmalıyorsun be? O Ryan'ın karısı mı?!" diye sordu Lizzie.
Josie başını salladı. Daha sonra Lizzie'ye her şeyi anlattı.
Lizzie bir drama kraliçesi olabilir ama bunu ona söylemek şimdi Josie'ye büyük bir rahatlama hissi verdi.
Ayrıca, Lizzie'nin bilmeden çöpçatanlık yapmasını izlemekten de rahatsız olmuştu.
"Ve ikinizin de arası iyi mi? Yatağı paylaşmaktan çekinmeyen yakın bir arkadaş gibi misiniz?"
Josie başını salladı.
"Inanılmaz!" Lizzie alnını ovuşturdu. "Başka kim biliyor?"
"Ethan... Annemize söyledim." Josie omuz silkti. "Sanırım diğer annemiz de biliyor"
"Ve en son bana söyledin?!" Lizzie bağırdı. "Ben senin ikizinim, Jo!!"
"Maya bilmiyor. Son değilsin. Bu konuda dramatik davranacağını biliyorum ama şu anda Hope ile aramız iyi olduğu için, sanırım sana haber vermemde bir sakınca yok." Josie itiraf etti.
"Tanrım! Sevgilinin karısı ile aranda çöpçatanlık yapmama izin verdiğine inanamıyorum?"
====
Barbekü yemeği servis edildiğinde, dört kadın sohbet etti ve yemek yediler.
Hope, Maya'nın onunla ilgilendiğini anlayabiliyordu. Lezbiyen olduğunu ve yakın zamanda 4 yıllık bir ilişkiyi bitirdiğini ve hayatına devam etmeye çalıştığını açıkladı.
Hope, devam etmenin başka bir ciddi ilişki anlamına gelip gelmediğini sorunca Maya bu kadar kısa sürede tekrar ilişki kurmak istemediğini söyleyerek kıkırdadı.
Hope ayrıca genellikle konuşkan Lizzie'nin artık onunla eskisi kadar konuşmadığını fark etti. Lizzie çoğu zaman Hope'un göz temasından kaçınıyor gibi görünüyordu.
Hope, ikizlerin daha önce evde uzun bir özel sohbet yaptıklarını hatırladı.
Maya, Hope'a kız kardeşlerin sohbet etmelerine izin vermeleri gerektiğini söylemişti. Hope, sarışın ikizin tavrındaki değişikliğe sebep olan şeyin ne olduğunu merak ediyordu. Hmm, sonunda ona Hope'un gerçekte kim olduğu hakkındaki gerçeği mi söyledi acaba?
Josie'ye gelince, Hope oldukça ilginç bir şey fark etti. Josie'nin kız kardeşlerinin arkadaşlığından zevk almasından memnundu. Çok gülüyor ve Hope onun bu gülüşüne bayılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)
General FictionKocası Ryan'ın ölümüyle sarsılan Hope, kocasının Josie adında başka bir kadınla ilişkisi olduğunu öğrenir. Hope, ölümünün yasını tutmasının yanı sıra ihanetinin acısıyla da baş etmek zorunda kalır. Yoğun bir merakla, ikili hayatının nasıl başladığın...