Hope can sıkıntısından mızmızlanıyordu. Josie'yi özlemişti.
Hastaneden taburcu olalı 4 gün oldu ama Keelin hala ona boyunluğu çıkarma izni vermedi. Hope, Josie'ye güzel görünebilmek için o şeyi çıkarmak istiyordu.
Josie her gün onu görüntülü arıyordu ama sonunda yüz yüze görüştüklerinde yine de güzel ve sağlıklı görünmek istiyordu.
Hope'un arabası hala tamirdeydi ve seyahat edemiyordu, bu yüzden işiyle dikkatini dağıtıyordu. Josie de okulda yeni dönemle meşgul olduğu için her akşam sadece bir kez görüntülü arama yapabiliyorlardı.
Freya, kendisi için öğle yemeği hazırladıktan sonra Hope'un dairesinden yeni ayrılmıştı ve şimdi yalnız olan Hope, evde yeni bir inşaat projesi üzerinde çalışmayı deniyordu.
Ama pek işe yaramıyordu. Aklı Josie ile doluydu. Çoğunlukla Josie'nin dokunuşu ve öpücükleriyle.
Hope sonunda ne zaman sevişeceklerini hayal etmeye başladı.
O lanet boyunluk çıkar çıkmaz Josie'nin üzerine atlamaya hazır olduğunu hissediyordu.
Tanrım! Hiç bir kadınla seks yapmadığı halde bu kadar hazır mıydı?
Hmm...belki önce biraz bilgi almalıydı.
O sırada Hope yatak odasındaki dizüstü bilgisayarını eline aldı ve lezbiyen pornosu aradı.
Vay canına. O kadar çok video vardı ki! Hope bazı görüntüler karşısında dehşete düşüyordu. Ama yine de iki güzel esmerden birine rastgele tıkladı. Hmm, Hope daha önce hetero porno izlemişti ama kadın kadına porno? Bolca orgazm olmalı!
Yaklaşık üç dört video izledikten sonra Hope oldukça tahrik olmuştu. Ve beşinci videoda deneme yapma moduna girmeye karar verdi. İzlerken sağ elini vuruşları yapmak için şortunun altına kaydırdı.
Aman Tanrım. İşe yarıyordu. Hope kendini gerçekten ıslanırken buldu ve boşalmak üzereyken...
Kapı zili çaldı!
Siktir et!
Sorun değil, yine de boşalmayı başardı.
Sonra, kapıya gitmeden önce ellerini yıkamak için hızla banyoya koştu.
Gelen Keelin'di.
Freya kısa süre önce ayrıldı ama karısı mı geldi?
"Hey Keelin, naber?" Hope, yengesini içeri davet ederken sordu.
"Hmm, sanki..." Keelin Hope'u gözlemledi ve genç kadının nasıl göründüğünü anlamaya çalıştı ama gerçekten tarif edemedi. "Sanki... az önce iyi bir egzersiz falan yapmış gibisin? Sana dinlenmeni ve ağır bir şey yapmamanı söylemiştim."
Nasıl anladı ki? Ayrıca, o kadar da ağır bir egzersiz değildi. Hope daha sonra açıklamaya çalıştı. "Şey, çalışmaktan başka bir şey yapmadım."
"Tamam sana inanıyorum. Her neyse, iyi haberlerle buradayım." Keelin, Hope'a yandan sarılırken gülümsüyordu. "Bence boyun askısını artık çıkarmanda sakınca yok."
"EVET!!" Hope sevinçten çığlık attı.
"Tamam, git yatağına otur, çıkarmana yardım edeceğim. Bir sandalyeye ya da herhangi bir sırt desteği olan yere oturma çünkü boynunu ve sırtını kontrol etmem gerekecek." Keelin talimat verdi.
"TAMAM!" Hope hemen itaat etti ve Keelin ile yatak odasına gitti.
Yatağının kenarına oturup yengesinin işe koyulmasını beklerken, dizüstü bilgisayarının yatağının tam önünde, masanın üzerinde, bir lezbiyen porno videosu ile duraklatıldığını tamamen unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)
General FictionKocası Ryan'ın ölümüyle sarsılan Hope, kocasının Josie adında başka bir kadınla ilişkisi olduğunu öğrenir. Hope, ölümünün yasını tutmasının yanı sıra ihanetinin acısıyla da baş etmek zorunda kalır. Yoğun bir merakla, ikili hayatının nasıl başladığın...