16. Final Bölüm -Mükemmelsin.

497 27 0
                                    

"Ne zamandan beri tüfek taşıyorsun?" Josie öpücüğe ara verince sordu.

"Senin olduğunu sanıyordum." Hope belirtti. "Seradaki bitki kutularından birinin altında buldum."

"Ama hiçbir zaman bir av tüfeğim olmadı Hope." Josie devam etti. "Burada yaşarken yatak odamda sadece küçük bir tane vardı."

İkisi biraz şaşkın şekilde birbirlerine baktılar. Daha sonra anladılar.

"Ryan.." Hope tahmin etti. "Acil bir durum için oraya saklamış olmalı. Ve öyle bir müşteriyle uğraştığını bildiği için."

"Doğru." Josie başını salladı. "Bazen paranoyak görünüyordu ama şimdi tüm bu tehlikeyi benden saklamaya çalıştığını biliyorum. Yani, paralarını burada saklamalarına izin vermeyi reddettiği için öldü."

"Onların senin yakınında olmasını istemedi, Jo. Ben de aynı şeyi yapardım." Hope, Josie'nin yanağını okşadı.

"Bende bebeğim." Josie gülümsedi ve sonra yerde yatan çiçekleri fark etti. Eğilip yerden aldı. "Tanrıya şükür, mahvolmadı."

"Senin romantizm de klişe  olduğunu bilmiyordum." Hope, gül buketini alan Josie'ye kıkırdadı.

"Sadece senin için aşkım. Ben sadece senin için her şeyi yaparım." Josie, Hope'un dudaklarına iffetli bir öpücük bırakmak için eğilirken çiçekleri Hope'a uzattı. "Muhtemelen fark etmemişsindir ama güllerin senin favorin olduğunu öğrendiğim an serama diktim. Buradan taşınırken bütün bitkilerimi yanıma alamamıştım ama neyse ki gülleri almıştım."

"Ve kesinlikle işe yaradı." Hope öpücüğe karşılık verdi. "Çünkü son derece müteşekkirim ve şimdi tahrik oldum."

"Acımasızsın Hope Mikaelson. Tehlikeli silah zoruyla rehin alma durumumuz olduğunu unuttun mu?" Josie öyle söyledi ama Hope'un çenesini alaycı bir şekilde öpüyordu.

"Rehine olayı bitince yapacağız dedin..." Hope kız arkadaşına hatırlatırken mırıldandı.

Josie boyundan aşağı inmeden öpüşmeyi bıraktı ve Hope aniden durduğu için kaşlarını çattı.

"Öyle söyledim ve kesinlikle zaman kaybetmiyorsun. Önce bir duşa ihtiyacım var." Josie belirtti ve eve geri döndü.

Hope peşinden gitti ve Josie'nin banyoya girerken elbiseyi kafasının üstünden çıkardığını gördü. Josie'nin artık elleri serbest olduğu için sutyenini ve iç çamaşırını zahmetsizce çıkardı. 

Hope çıplak Josie'nin küvete girip duşu açmasını izledi. 

Minik göbeğiyle her zamanki gibi seksi görünen Josie, suyun tadını çıkarıyordu. 

Hope, sevişmek için can attığı kadının banyoda en basit şeyleri yapmasını izlemekten başka bir şey yapamıyor gibi görünüyordu.

"Pekala, öylece durma." Josie, eline şampuanı alınca Hope'a söyledi. "Soyun da seni yıkayayım, Hope."

"Ah" Hope, sersemlemiş ve şaşkın düşüncelerinden sıyrılınca başını salladı ve soyunmaya başladı.

Hope çırılçıplak kaldıktan sonra başını kaldırdığında Josie'nin donmuş halde kendisine baktığını gördü.

"Umm...Hayal kırıklığına uğradığın için mi bana böyle bakıyorsun yoksa..." Hope, küvette Josie'nin önüne doğru gelirken sordu.

"Hayır, sanırım şu anda en şanslı hamile kadın benim. " Josie, Hope'un mükemmel kıvrımlarını izlerken nefes nefese kalmıştı ve nefesini düzenlemeye çalışırken "Mükemmelsin." dedi

Geçmişi Ateşe Ver - Hosie (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin